Gå til innhold

Å dusje mye betyr 2-3 ganger hver dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ta en dusj på 1-2 min i rent vann en gang pr dag er i de aller fleste tilfeller helt ufarlig. Snakk om hysteri.

Men glovarm dusj med såpevask 2-3 ganger pr dag vil jeg si er å overdrive!!

Bare grisete folk som uttaler seg om at klutvask er like bra!!

Anonymous poster hash: 1879f...cab

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Tror de fleste mennesker er enig med deg!

Skrevet

Tenk på de eldre som dusjer hver 14. dag fordi pleierne ikke har tid oftere. Det er grisete det.

Anonymous poster hash: 7ebd7...dbd

Skrevet

Hva med å bry seg litt mindre om hva andre gjør? har du prøvd det? Herregud.. blir helt flau av hva dere kan få dere til å skrive her inne.. om jeg valgte å dusje 1 gang i uken og ikke barberer meg under armene, så har ikke dere noe med det. Og det er en smule patetisk og ytre sine meningen om det her. tror ikke det får folk til å dusje noe mer;) Jugd not, befor you jugd your'self... peace...

Anonymous poster hash: ccab4...216
Skrevet

Hva med å bry seg litt mindre om hva andre gjør? har du prøvd det? Herregud.. blir helt flau av hva dere kan få dere til å skrive her inne.. om jeg valgte å dusje 1 gang i uken og ikke barberer meg under armene, så har ikke dere noe med det. Og det er en smule patetisk og ytre sine meningen om det her. tror ikke det får folk til å dusje noe mer;) Jugd not, befor you jugd your'self... peace...

I si jur inglisj is verry gud

Skrevet

Nå dusjer jeg hver dag med mindre det er noe helt spesielt som oppstår, men jeg kanikke helt skjønne hvorfor man skal bry seg med hvor ofte andre dusjer?

Så lenge folk ikke stinker så jeg blir kvalm, så får de nå dusje annenhver jul for min del..

Skrevet

Stakkars de som er rundt deg om du hadde tatt de valgene....handler om å vise litt hensyn!

Anonymous poster hash: 1879f...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...