ღTyrkiskPepperღ Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Nei!!! Mobilen er blitt kjempe treg etter jeg oppdaterte den til ios7. Enkelte spill og apper virker ikke. Vet om flere som har fått trege mobiler etter de oppdaterte.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 MIn telefon er og kjeeeeempetreg etter jeg gjorde det. Er ikke fornøyd. Og jeg skrev tidligere i dag om at iTunes min ikke funker. FÅr ikke til å laste ned musikk Anonymous poster hash: 761e8...2d4
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Nei!!! Angrer på at jeg oppdaterte Anonymous poster hash: ba4dd...0e1
Miss Honey Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 alle funksjonene som er "nye" er egentlig bedre enn det gamle, og mange ting jeg har savnet har kommet. snarveier som burde vært der for lenge siden.. så er ingenting jeg kommer på som var bedre før, tar bare tid å bli vant med det nye! jeg og flere venninner har hatt problemer med å sende og motta både meldinger og telefonsamtaler etter oppdateringen.. jeg har fremdeles problemer med imessage. utrolig irriterende...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Er veldig fornøyd. Har ikke opplevd problemer og liker de nye endringene Anonymous poster hash: d33d5...16d
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 ja, og jeg er veldig fornøyd. Batteriet har blitt mye bedre, og lydkvaliteten er av en annen verden. Jeg var av de som fikk telefon med feil som gjorde at den ofte ikke kunne snakkes i nemlig. I tillegg er designet helt nydelig, og det nye kontrollsenteret er veldig praktisk. Liker også at spotlight-søket er flyttet. Enkelte bugs er det på noen apper, men det retter seg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Det ble en dritt-telefon!! Kunne likeså godt gått tilbake til android Anonymous poster hash: 6f7ba...dd7
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #10 Skrevet 10. oktober 2013 Fornøyd, bortsett fra alle problemene med iMessage! Hjalp litt med 7.02, men fremdeles noen som ikke kommer gjennom... Argh... Anonymous poster hash: 7fd8a...c2c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. oktober 2013 #11 Skrevet 10. oktober 2013 Fått problemer med imessage og så driver plutselig telefonen å detter ut fra program.. Irriterende
Strikkulf Skrevet 10. oktober 2013 #12 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg fikset imessage ved å nullstille nettverksinnstillingene, eneste kjedelige er jo at du må logge inn på nytt på wi-fi, men det er vel ikke noe stort problem, mest irriterende. Ellers så er jeg fornøyd etter oppdateringen, men såg vel ikke helt poenget med det.
<3 2G <3 Skrevet 10. oktober 2013 #13 Skrevet 10. oktober 2013 Elsker oppdateringen, eneste er at den spiser strøm og litt problem med iMessage innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå