Gå til innhold

Har du oppdatert til ios7? Er du fornøyed?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei!!! Mobilen er blitt kjempe treg etter jeg oppdaterte den til ios7. Enkelte spill og apper virker ikke. Vet om flere som har fått trege mobiler etter de oppdaterte.

Skrevet

MIn telefon er og kjeeeeempetreg etter jeg gjorde det. Er ikke fornøyd. Og jeg skrev tidligere i dag om at iTunes min ikke funker. FÅr ikke til å laste ned musikk :(

Anonymous poster hash: 761e8...2d4
Skrevet

Nei!!! Angrer på at jeg oppdaterte :(

Anonymous poster hash: ba4dd...0e1

Skrevet

alle funksjonene som er "nye" er egentlig bedre enn det gamle, og mange ting jeg har savnet har kommet. snarveier som burde vært der for lenge siden.. så er ingenting jeg kommer på som var bedre før, tar bare tid å bli vant med det nye!

jeg og flere venninner har hatt problemer med å sende og motta både meldinger og telefonsamtaler etter oppdateringen.. jeg har fremdeles problemer med imessage. utrolig irriterende... 

Skrevet

Er veldig fornøyd. Har ikke opplevd problemer og liker de nye endringene

Anonymous poster hash: d33d5...16d
Skrevet

ja, og jeg er veldig fornøyd. Batteriet har blitt mye bedre, og lydkvaliteten er av en annen verden. Jeg var av de som fikk telefon med feil som gjorde at den ofte ikke kunne snakkes i nemlig.

I tillegg er designet helt nydelig, og det nye kontrollsenteret er veldig praktisk. Liker også at spotlight-søket er flyttet.

Enkelte bugs er det på noen apper, men det retter seg etterhvert.

Skrevet

Det ble en dritt-telefon!! Kunne likeså godt gått tilbake til android :P

Anonymous poster hash: 6f7ba...dd7
Skrevet

Fornøyd, bortsett fra alle problemene med iMessage! Hjalp litt med 7.02, men fremdeles noen som ikke kommer gjennom... Argh...

Anonymous poster hash: 7fd8a...c2c

Skrevet

Fått problemer med imessage og så driver plutselig telefonen å detter ut fra program.. Irriterende

Skrevet

Jeg fikset imessage ved å nullstille nettverksinnstillingene, eneste kjedelige er jo at du må logge inn på nytt på wi-fi, men det er vel ikke noe stort problem, mest irriterende.

Ellers så er jeg fornøyd etter oppdateringen, men såg vel ikke helt poenget med det.

Skrevet

Elsker oppdateringen, eneste er at den spiser strøm og litt problem med iMessage innimellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...