Gå til innhold

Du har så søte smilehull <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det va en dag i Mars du min skjønne kom til, det va i 2008 da det siste snøfallet falt og det kom over 30 cm den gang. jeg husker jeg tittet ut av vinduet og vinterkrystallene falt fra himmelen og i mine armer lå du, 2640 g stor og 56 cm lang, du hadde gyllent hår, massevis. hanekam hadde du medfødt din lille luring. men ingen ramp du er, du suttet på tommelen din, den var deg kjær, men så puttet sykepleieren inn en sutt og den ble deg veldig nær.
dine vakre lyseblå øyne som så en verden for første gang , et eventyrlig blikk hadde du den gang, det har du enda. du verden som den tiden går, vi har vert alene sammen nå i mange år, og hver dag er for meg en eventyrlig dag, å lære deg og kjenne, og se deg har utviklet deg til den staute, viljesterke og eventyrlystne gutten du er. jeg er så stolt, glemmer aldri da du rullet rundt, sa dine første ord, valllalalalong betydde ballong, krabbet, reiste deg og da du gikk da datt nesten jeg :) hihi ^^ åh som du har vokst min sønn, fem år og du når meg allerede opp til brøstet. i år lærte du deg å sykle uten støttehjul for første gang. det var en fantastisk dag, du var så stolt av deg selv. nå er det full fart avgårde, kaster i deg middag for og ut å sykle med kompisene dine. smilehullene dine, de vokser med deg, og syns hver eneste dag, det smelter mitt hjerte til mitt siste åndedrag. elsker de gangen vi tøyser forran web cameraet, lager tullebilder, vi tegner alt vi liker mellom himmel og jord og fantaserer så når vi går tur i langøre skogen bakom huset vårt. åg så mange gode stunder vi har hatt, og så mange verdier det er blitt skapt. omsorgsfulle kjære deg min sønn, du er en mammas drøm. jeg gleder meg sånn til hver eneste dag som kommer videre, fremtiden din er et eventyr verdt og leve. for vi to deler samme blod og ingenting kan skille oss, for vi har sterke bånd vi to.
jeg er kjempe gla i deg, god klem fra mamma til deg!! :D 

jeg poster anonymt, men det er fordi mitt nick er så kjent på godt og vondt. ville dele noen gode ord, om hvordan jeg føler det som verdens heldigste mor!   :D 

Anonymous poster hash: b1672...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...