Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Noen som vet? Vil ikke risikere at jeg må kaste strikkepinnene og rekke opp halve genseren min Anonymous poster hash: 80117...29d
MillaCamilla Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg hadde med meg strikking på fly i går fra Gardermoen. Om du ikke får ta de med, er det jo bare å dra ut pinnene, trenger ikke rekke opp genseren for det. God tur:-)
Himmel og hav Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg har ikke hatt problemer med det, men nå bruker jeg bare bambuspinner, vet ikke om det har noe å si.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Dro på ferietur til Madeira. Å ta med strikkepinner på flyet dit var ikke noe problem. Derimot når vi skulle hjem måtte jeg kaste dem evt. sende dem hjem Anonymous poster hash: 0c231...1d9
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Vet jeg ikke må rekke den opp, men ser for meg det vil gjøre det av seg selv om jeg må ta ut pinnene.. Er ganske nybegynner enda så evner ikke å se hvor jeg evt er om noe av maskene forsvinner Bruker bambuspinner så kanskje jeg bare skal ta sjansen Har en lang flytur + endel venting på mellomlandinger så greit å ha noe å holde på med Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 80117...29d
DotM Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Gå inn på hjemmesiden til flyplassen du skal reise fra, pleier å stå noe om det der Har aldri opplevd selv at det ikke har vært lov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå