Gå til innhold

Jeg HATER 30 minutters dupper


Anbefalte innlegg

Skrevet

mitt 3. barn og nok en av typen "jeg sover bare i 30 minutter og så våkner jeg og blir sutrete etter ti minutter fordi jeg egentlig er trøtt"....

 

Blir gal. Begge de to første var slik til de rundet ca 9mnd, da fikk de en times strekk. Siste baby likedan, sovner av seg selv i stillestående vogn, men våkner etter en halvtime. Hjelper ikke om jeg triller på tur, rugger, dytter smokk el.

 

Ødelegger pokker meg hele permisjonen dette her. Han er bare 8 uker så har et ørlite håp om at det kan gå over, selv om det ikke gjorde det for de to andre.

 

Noen som kan gi meg positive erfaringen om at det plutselig gikk over av seg selv ved tidlig alder?



Anonymous poster hash: 7833d...afe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler med deg, begge mine var også slik. Jeg kunne stille klokken etter dem. Eldste har vel maks sovet 45 min på dagen i hele sitt liv, men yngste sov plutselig opp mot 1,5 time da han begynte å gå.

 

Beklager at jeg ikke har noen oppløftende ord til deg, men vit at du ikke er alene. Krysser fingrene for at den lille sover lenger etterhvert!

Skrevet

Samme her. Fra barnet var 3-8 måneder, sov det kun 30 minutter av gangen. Nå, ved 9 mnd. sover det 1,5 timer hver blund (som oftest)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...