Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Har de to siste ukene bare hatt økende kvalme, igår kastet jeg opp, brystsmerter (sitter i midten av brystene), hodepine og hovne bein. Alt har vært fint på kontrollene, ok blodtrykk og bare proteinspor i urinen. Er to uker siden forrige kontroll nå. Skal jeg f. eks sette på en maskin med klær så blir jeg kvalm, svimmel, får hetetokter og hjertebank. Men det minner vel mer om et blodtrykkfall? Noen som vet? Vil ikke være hysterisk, men dette begynner å bli slitsomt.. Er forresten 36 uker. Anonymous poster hash: e12e3...9d2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Har de to siste ukene bare hatt økende kvalme, igår kastet jeg opp, brystsmerter (sitter i midten av brystene), hodepine og hovne bein. Alt har vært fint på kontrollene, ok blodtrykk og bare proteinspor i urinen. Er to uker siden forrige kontroll nå. Skal jeg f. eks sette på en maskin med klær så blir jeg kvalm, svimmel, får hetetokter og hjertebank. Men det minner vel mer om et blodtrykkfall? Noen som vet? Vil ikke være hysterisk, men dette begynner å bli slitsomt.. Er forresten 36 uker. Anonymous poster hash: e12e3...9d2 Ring fødeavdelingen om du føler deg dårlig/annerledes form. De har medisinsk kompetanse, noe de fleste av oss her inne ikke har. Husk at de er der for DEG og barnet ditt. Lykke til! Anonymous poster hash: 10252...997
beibilykke Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Hmh.. jeg ville nok kontaktet lege eller jm jeg!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Føler meg hysterisk om jeg gjør det. Er jo bare hodepine, kvalm og hetetokter.. Tenker jeg bare er sliten? Har to tette fra før. Kjenner mye liv da. Har målt blodsukkeret mitt hos søsteren min også som har diabetes og det var fint.. Tenkte om det var sv.dia for jeg er så uendelig tørst.. HI Anonymous poster hash: e12e3...9d2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg hadde svangerskapsforgiftning, eneste jeg merket var hovne bein. Ble KS. Måtte være på sykehuset over to uker etter KS fordi de ikke fikk ned BT. Etterpå fikk jeg intens hodepine, tror det var fordi BT var 225/125. Ring sykehuset, svangerskapsforgiftbing kan komme fort. Anonymous poster hash: 66e6d...114
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan fant du det ut da? Kontroll hos jordmor? #5. Jeg kjenner mye liv da, og symptomene kommer og går.. Lyst på en sjekk på føden, men vil ha mannen med, men akkurat nå er det ikke lett å få tak i barnevakt.. :/ HI Anonymous poster hash: e12e3...9d2
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Jeg hadde begynnende svangerskapsforgiftning da jeg var i uke 36. Ødem, la på meg mye, hodepine og protein. Ble sendt til føden og da strippet de meg. Fødte 2 dager etterpå. Skulle egentlig inn å bli satt igang uken etterpå hvis jeg ikke hadde født. Anonymous poster hash: cd22b...87f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #8 Skrevet 10. oktober 2013 Dytt... Anonymous poster hash: e12e3...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå