Gå til innhold

Tror hun prøver å unngå oss... Hm

Anbefalte innlegg

Skrevet

En veldig god venn av min mann (og meg) fikk seg kjæreste for et par år siden. Vel unt, han er en veldig trivelig kar som fortjener en snill partner å leve livet med.

Men siden han traff henne ser vi han aldri. Selvsagt skjønner jeg at man i en nyforelsketperiode murer seg litt inne, men etterhvert vil man jo gjerne treffe folk.. Eller?

Hver gang vi inviterer de, så kommer noe i veien. Og om han kommer så kommer han alltid alene. Hun har alltid andre planer uansett hvor lenge i forveien vi inviterer.

Vet ikke helt om jeg skal tolke det dithen at hun ikke liker oss...

Synes dama er trivelig, de få gangene jeg møter henne. Har, såvidt jeg vet, aldri fornærmet henne på noen måte.

Synes det er så synd, for vi vil gjerne være sosiale med dem oftere.

Hva i huleste gjør man?!

Anonymous poster hash: 0ce8c...3a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å forslå at du og hun kan møtes og ta en kaffe sammen en dag?

Bli bedre kjent...

Kan jo være tilfeldig...

Anonymous poster hash: 3ce09...87e
Skrevet

kan jo være hun har litt problemer med sosialangst, eller har plager, som gjør at hun har lite overskudd? 

hva med å snakke med vennen deres, og fortelle at du gjerne vil bli bedre kjent med kjæresten hans, men at du syns det er litt vanskelig sånn det er nå? 

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å ta kontakt med henne nå, siden hun så tydelig ikke ønsker kontakt.

Får kanskje spørre han en gang jeg har han på tomannshånd...

Anonymous poster hash: 0ce8c...3a5

Skrevet

Hva med å spørre han direkte? Funket på meg da jeg var nyforelsket og ikke hadde tid til venner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...