Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Hvordan gjør dere det med økonomien? Jeg og kjæresten bor hver for oss, men vi snakker om å flytte sammen neste sommer. Han har 50/50 for sine to barn på 7 og 10, mens jeg har hovedomsorgen for mitt barn på 7år. Jeg får bidrag for mitt barn på nesten 3000,- Jeg ønsker at vi skal ha felles økonomi. Anonymous poster hash: 9fc13...af3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Min mann og meg deler alle inntekter og utgifter likt. Anonymous poster hash: d52e3...b56
skinnfilla Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Vi har hans datter 100 % og vi har alt i en pott. Jeg handler til henne som til mine barn, har alltid gjort det, selv når det var 50/50. Vi har felles økonomi og fellesansvar for 3 barn.
<3 skatten min<3 Skrevet 10. oktober 2013 #4 Skrevet 10. oktober 2013 Vi deler alt likt. Vi har mitt barn 50%, hans litt mindre. Vi har felles økonomi, deler inntekter og utgifter likt.
Hubro :) Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Vi har samboers datter 100% av tiden og vi har felles økonomi. Deler alt likt uansett.
MrsMilla Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Om du ønsker at dere skal ha felles økonomi, så gjør dere det. Husk dere skal bli èn familie, og å ha hver sin hylle i kjøleskapet og betale i brøk grunnet ulikt antall unger pr voksen den aktuelle dagen høres ut som veldig slitsomt, men også en super kilde til utrolig mange diskusjoner som ikke får dere til å være en felles familie, men heller to familier som har flyttet sammen i kollektiv. Men det krever jo også at dere begge er enige i denne måten å styre økonomien på. Vi er faktisk gifte med tre felles barn og har delvis delt økonomi.... men vi deler alle felles utgifter....sånn går det når man har ulike prioriteringer - og vi hadde nok kommet inn i supermange diskusjoner om hvorvidt de siste kronene skal gå til frisør til ham eller hudkrem til meg hahaha.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #7 Skrevet 10. oktober 2013 Vi har felles økonomi, jeg har 2 barn fra før på 100% og vi har et felles barn. Har aldri skjønt poenget med å flytte sammen og ha delt økonomi. Økonomi er vel en av tingene som oftest skaper krangler i forhold, og jeg vil tro at med delt økonomi så blir kranglene flere. Etter min mening enten er man sammen og drar lasset sammen eller så kan man være kjærester og fortsette å bo hver for seg. Anonymous poster hash: 3ca13...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå