Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #1 Skrevet 10. oktober 2013 Mannen min kaller meg snuppen. Ikke vet jeg hvorfor, plutselig etter 5 års forhold begynte han bare å kalle meg det. Har dere noen kjælenavn? Anonymous poster hash: 27d8d...111
Dini Skrevet 10. oktober 2013 #2 Skrevet 10. oktober 2013 Blir kalt gullet og jeg kaller han kjekken min <3 sånn, nok kliss for i dag--
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. oktober 2013 #3 Skrevet 10. oktober 2013 Han kaller meg for "kona" (hvor mange satte skuddpremie på oss nå? hehe) og jeg kaller han for "dusten", det er en intern greie oss imellom, som har vært der helt siden vi først ble sammen, at andre ikke forstår den bryr ikke oss Av familie derimot kalles jeg for "grøftoteren" siden jeg ikke helt "passer inn" med resten av familien/slekta Og ja, det er kjærlig ment
CaptainHindsight Skrevet 10. oktober 2013 #5 Skrevet 10. oktober 2013 Mannen min kaller meg "vesle kone", "honey" og diverse annet.
Hun med alle ungene Skrevet 10. oktober 2013 #6 Skrevet 10. oktober 2013 Pleier å bli kalt Willy Av mannen,venninner og familie :-) Heter Vilhelmine,så er mye lettere å si Willy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå