Gå til innhold

Er det slutt på "barnehageklær"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste klærne minsta har er til for å brukes i bhg. Det er kun  noen få plagg som er ment til pent som hun ikke bruker i bhg. Klærne hun bruker både i bhg og hjemme er hele, rene og pene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår sendes i barnehagen med ulikt tøy. I utgangspunktet så kler vi han alltid i komfortable rimelige klær som vi ikke er redde for. Men iom at barna vokser i hurtigtempo så hender det at jeg etterhvert bruker merkeklær også i barnehagen slik at vi får "brukt" opp tøyet før det blir for lite. ;) Det vil da si at noen dager så går gutten i "helgeklær", mens han til vanlig blir sendt i barnehagen med joggebukse/strømpebukse/ullklær.

Deriomt så skal klærne være rene og hele.

Skrevet

de plaggene som ikke er så fine blir mest brukt bytteklær i bhg. men som regel har de klær vi ikke er så redde for, som arvet tøy og billigkjøpte klær i bhg. så jeg vil helt klart si at vi har barnehageklær. om det er et hull i buksa, stryker jeg på lapper slik at den kan brukes lengre. er det et lite hull i genseren så kan hun fint ha på den i bhg. noen ganger vil hun pynte seg i bhg og da bruker hun som regel ullkjole eller en kjole vi ikke er redd for over ullundertøy. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...