Gå til innhold

Du som slenger dritt som anonym


Anbefalte innlegg

Gjest novembertretten
Skrevet

Hva får du ut av det?

Hva får du ut av å vri og vende på ting, lyve og si ting som du vet er løgn? Igjen og igjen, ikke bare en gang?

Hetse og forfølge og beskylde folk for ting som ikke stemmer? Hva får deg til å henge deg så opp i et annet menneske? Virker nesten som psykopatiske trekk, som stalking!

Hvordan er du ellers her inne? Kosemosete og dillete? Noe er du ihvertfall jævlig bitter på, for ingen oppfører seg slik overfor et menneske de egentlig ikke aner noe om.

Nå må du finne noen andre å spre eder og galle over, for å få ut den jævla bitterheten din.

Håper du klarer å komme deg videre i livet og bli kvitt sinnet og behovet for å tråkke på andre. Du kan ikke ha det godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er det? 



Anonymous poster hash: 374ad...d03
Skrevet

Jøss. Det var da strengt. Er det en spesiell anonym du sikter til eller?

Skrevet

Hvem er det du mener?

 

Anonymous poster hash: f5618...8c8

Skrevet

At det var???

 

Anonymous poster hash: 3a140...244

Skrevet

Ta feks en titt på tråden om Apocillin. Kengumamma svarer på spørsmålet, men får bare dritt av en anonym.

 

Anonymous poster hash: ec91e...b01

Skrevet

Slenger dritt som anonym. Hvordan kan hun vite hvem det er da?

Dessverre så er det noen som ikke er helt friske som henger seg opp i ting.

 



Anonymous poster hash: af7a8...b55
Skrevet

Det innlegget der var vel å kaste litt stein i glasshus?

Aner ikke hvem du snakker om eller til, men du er ikke så fin i språket du heller.

 

Anonymous poster hash: de524...98d

Skrevet

Det innlegget der var vel å kaste litt stein i glasshus?

Aner ikke hvem du snakker om eller til, men du er ikke så fin i språket du heller.

 

Anonymous poster hash: de524...98d

 

Hihi :D Oh, the irony

 

Anonymous poster hash: b4705...029

Skrevet

Hehehe... ;)

Noen som føler seg truffet kanskje..

 

Anonymous poster hash: 1baeb...2ec

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Jeg skal ta en titt på tråden dere snakker om. Kjempefint om dere skriver til oss på ris&ros om det er noe dere vil vi skal se på :)

 

Sommerfuggel i vinterland

Brukermoderator

Skrevet

Er sikkert bare en drittunge som har forvillet seg inn på forumet for å lage kvalme. Ingen rette mennesker holder på slik. (tror ikke hun har lagt merke til at det går an å se at hun svarer på sine egne usakelige kommentarer)



Anonymous poster hash: ac189...1d9
Gjest novembertretten
Skrevet

Det innlegget der var vel å kaste litt stein i glasshus?

Aner ikke hvem du snakker om eller til, men du er ikke så fin i språket du heller.

 

Anonymous poster hash: de524...98d

Snakker ikke om språk her.

Tror det er en bruker, kommer med det samme hele tiden.

Ja, jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, og er ingen nikkedukke. Jeg er ingen kosemoser og å diskutere bæsj og ull gir meg ikke en dritt. Men å lyve, hetse og nærmest forfølge gjør jeg ikke.

Venter på at anonym skal slå til her og, med løgnene sine og bitterheten sin. Feige kjerring, skriv i det minste med nick da, siden du er så tøff! Det kommer aldri til å skje.

Skrevet

 

Det innlegget der var vel å kaste litt stein i glasshus?

Aner ikke hvem du snakker om eller til, men du er ikke så fin i språket du heller.Anonymous poster hash: de524...98d

Snakker ikke om språk her.

Tror det er en bruker, kommer med det samme hele tiden.

Ja, jeg er ikke redd for å si hva jeg mener, og er ingen nikkedukke. Jeg er ingen kosemoser og å diskutere bæsj og ull gir meg ikke en dritt. Men å lyve, hetse og nærmest forfølge gjør jeg ikke.

Venter på at anonym skal slå til her og, med løgnene sine og bitterheten sin. Feige kjerring, skriv i det minste med nick da, siden du er så tøff! Det kommer aldri til å skje.

Det trenger ikke være samme person i alle trådene. Man får jo forskjellige koder i de forskjellige trådene.

 

Anonymous poster hash: de524...98d

Gjest novembertretten
Skrevet

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Skrevet

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

HERREGUD KVINNEMENNESKE.

RO deg nå ned.

Er vel lov å skrive hva man vil på en ANONYM forum side,

Gå et annet sted du da vel !

 

Eller få deg et liv.   Henge seg slik opp i fremmede på nettet :)

Latterlig.

 

 

Anonymous poster hash: 1c5aa...3aa

Skrevet

Jeg er faktisk enig med novembertretten - det virker som om det er én anonym som i kveld er ute etter å være stygg og totalt usaklig i mange forskjellige tråder. Skrivemåte, setningsbygning, fremgangsmåte er så godt som helt lik hver gang.

 

Når noen kan more seg med å være stygg, såre osv, da er det noe som ligger bak - bitterhet, sinne de ikke tør rette mot den/de det gjelder, innestengte følelser, total mangel på empati..... listen kan være lang.

 

Den anonyme som holder på her i kveld - bedre om du bruker energien din til å gjøre ditt eget liv litt mer positivt!



Anonymous poster hash: e71b6...f4e
Gjest novembertretten
Skrevet

 

 

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

HERREGUD KVINNEMENNESKE.

RO deg nå ned.

Er vel lov å skrive hva man vil på en ANONYM forum side,

Gå et annet sted du da vel !

 

Eller få deg et liv. Henge seg slik opp i fremmede på nettet :)

Latterlig.

 

 

Anonymous poster hash: 1c5aa...3aa

Så det er greit å nærmest forfølge andre og spre løgner på flere forum, ikke bare anonym forumet? Skikkelig tøff da man gjør slikt med anonymknappen på. Og at du syntes det er grei oppførsel sier nok om deg.
Gjest novembertretten
Skrevet

 

Jeg er faktisk enig med novembertretten - det virker som om det er én anonym som i kveld er ute etter å være stygg og totalt usaklig i mange forskjellige tråder. Skrivemåte, setningsbygning, fremgangsmåte er så godt som helt lik hver gang.

 

Når noen kan more seg med å være stygg, såre osv, da er det noe som ligger bak - bitterhet, sinne de ikke tør rette mot den/de det gjelder, innestengte følelser, total mangel på empati..... listen kan være lang.

 

Den anonyme som holder på her i kveld - bedre om du bruker energien din til å gjøre ditt eget liv litt mer positivt!

 

Anonymous poster hash: e71b6...f4e

For min del har dette vart i ca en uke, ikke bare i dag. Jeg har bedt om å bli sletta. Ser ingen poeng i å være på et forum hvor man ikke kan ha egne meninger. Sikkert fint for de som ikke tåler å høre andres uten å klikke i vinkel.

Lykkedagen til anonym, eller kanskje litt trist å ikke ha noen å spy ut bitterheten sin over? Hun finner sikkert en ny, er ikke misunnelig på den.

Gjest Sommerfuggel
Skrevet

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Hei Novembertretten!

 

Jeg har vært inne på den aktuelle penicilintråden, samt fulgt denne. Jeg ser ingen klare regelbrudd, men forstår godt at du reagerer på denne kveruleringen. Kan godt gjemme denne tråden og la Elin se på den i morgen, om du ønsker?

 

Jeg ønsker å oppfordre alle til å respektere hverandre, og vær så snill og holde dere til temaet?

 

Sommerfuggel i vinterland

brukermoderator

Gjest ENMLCOA
Skrevet

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Da kan du kanskje gå ut fra at du ikke er i takt med resten av verden.

Gjest novembertretten
Skrevet

 

 

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Hei Novembertretten!

 

Jeg har vært inne på den aktuelle penicilintråden, samt fulgt denne. Jeg ser ingen klare regelbrudd, men forstår godt at du reagerer på denne kveruleringen. Kan godt gjemme denne tråden og la Elin se på den i morgen, om du ønsker?

 

Jeg ønsker å oppfordre alle til å respektere hverandre, og vær så snill og holde dere til temaet?

 

Sommerfuggel i vinterland

brukermoderator

Nei, du trenger ikke gjemme noe som helst! Jeg vil bare slettes, nekter å bli stalket og hetset og løyet om på et babyforum av alle steder!!!

Har rapportert personen i et annet innlegg nå, trolig samme som tidligere.

Gjest novembertretten
Skrevet

 

 

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Da kan du kanskje gå ut fra at du ikke er i takt med resten av verden.
Sa at jeg nå så at mange innlegg var slettet. Men takk for HYGGELIG tilbakemelding! Fy f.!
Gjest ENMLCOA
Skrevet

 

 

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Da kan du kanskje gå ut fra at du ikke er i takt med resten av verden.
Sa at jeg nå så at mange innlegg var slettet. Men takk for HYGGELIG tilbakemelding! Fy f.!

 

Oj, så voldsomt sinna, enda du ofte nok er ute og påpeker at DU ikke er som alle andre her inne som bare er opptatt av uvesentligheter.

Gjest novembertretten
Skrevet

 

 

 

 

Har sett på apocillintråden nå, og det der er ingenting!

Til mod. : jeg har rapportert denne anonyme mange ganger, ikke en dritt skjer.

Da kan du kanskje gå ut fra at du ikke er i takt med resten av verden.
Sa at jeg nå så at mange innlegg var slettet. Men takk for HYGGELIG tilbakemelding! Fy f.!

Oj, så voldsomt sinna, enda du ofte nok er ute og påpeker at DU ikke er som alle andre her inne som bare er opptatt av uvesentligheter.
Ja, det du skrev der var jo logisk....

Nytt nick også! Nice!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...