Moderator-IS Skrevet 10. oktober 2013 #26 Skrevet 10. oktober 2013 Vi vet ikke hva den andre tråden du refererer til omhandlet, men i hovedsak er det slik at det er greit å diskutere personer som som frivillig tar plass i det offentlige rom, for eksempel i form av en blogg, så lenge det ikke er i form av personhets og liknende. /Moderator
*Teoline* Skrevet 10. oktober 2013 #27 Skrevet 10. oktober 2013 Vi vet ikke hva den andre tråden du refererer til omhandlet, men i hovedsak er det slik at det er greit å diskutere personer som som frivillig tar plass i det offentlige rom, for eksempel i form av en blogg, så lenge det ikke er i form av personhets og liknende. /Moderator Jeg refererer til tråden som handlet om hvilke forbilder barna våre (i denne saken spes jentene) har og for å 'dokumentere' ble det linket til bloggen til Sophie Elise. Så langt jeg fikk med meg var det kun kommentarer på de kirurgiske inngrepene (som hun selv er helt åpen om) og ikke personhets. Om det var noen som gikk over streken kunne det modereres bort, men i stede ble hele tråden slettet. Tydelig at reglene ikke er like for alle, for å spekulere i grunnen til hvorfor en familie splittes er tydelig helt greit, men å diskutere andre er uakseptabelt. Dette skriver seg bare på lista over enda merkeligere moderering.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #28 Skrevet 10. oktober 2013 Vi vet ikke hva den andre tråden du refererer til omhandlet, men i hovedsak er det slik at det er greit å diskutere personer som som frivillig tar plass i det offentlige rom, for eksempel i form av en blogg, så lenge det ikke er i form av personhets og liknende. /Moderator Jeg refererer til tråden som handlet om hvilke forbilder barna våre (i denne saken spes jentene) har og for å 'dokumentere' ble det linket til bloggen til Sophie Elise. Så langt jeg fikk med meg var det kun kommentarer på de kirurgiske inngrepene (som hun selv er helt åpen om) og ikke personhets. Om det var noen som gikk over streken kunne det modereres bort, men i stede ble hele tråden slettet. Tydelig at reglene ikke er like for alle, for å spekulere i grunnen til hvorfor en familie splittes er tydelig helt greit, men å diskutere andre er uakseptabelt. Dette skriver seg bare på lista over enda merkeligere moderering. Men nå handler ikke denne tråden om Sophie Elise. Og Camilla har skrevet om bruddet på sin egen blogg og klart at da blir det diskusjon. Anonymous poster hash: 340bd...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #29 Skrevet 10. oktober 2013 Camilla har funnet en ny fyr. Derfor de skilles. Anonymous poster hash: dfe7a...492 Får se hvor lenge han holder ut henne og hennes stadige forandringer. Stakkars mannfolk, Anonymous poster hash: 340bd...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #30 Skrevet 10. oktober 2013 Stikk motsatt av hva HI sikkert så for seg altså? Det var ikke mannen som var lei og bestemt seg for å ut på markedet igjen. Dumt å starte en tråd på så syltynt grunnlag! Rykter og smålig misunnelse. Skilsmisse er aldri gøy, og i hvert fall ikke for barna. Anonymous poster hash: 6f164...5fe Ja, for du vet hva grunnen er? Det du skriver, det er grunnen, det er du helt sikker på? Anonymous poster hash: 340bd...c7c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #31 Skrevet 10. oktober 2013 Er dette noe å godte seg over? Det er vanlig å skille seg i dag, og mange har gode grunner for det. Har hun funnet seg ny mann eller om det er fordi hun har brukt mye tid på å ordne huset, har ingen noe med. Jeg synes det er trist men livet går videre. Anonymous poster hash: f87ca...a6f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2013 #32 Skrevet 10. oktober 2013 Finner ikke det innleget jeg? Anonymous poster hash: 70fed...be0 Klippet fra bloggen: Ja, vi skilles. Dette er en prosess som har gått over lengre tid, men vi har blitt enige og har gjort alt så ryddig og skånsomt som mulig ved et brudd for oss og barna. Håkon flytter i ny leilighet til uken, jeg og barna blir i huset , nå vet jeg det kommer itl å “hagle” inn med spørsmål, bær over med meg og jeg skal prøve å svare så godt jeg kan i denne prossen vi nå står oppi. Anonymous poster hash: 3bf40...ec2
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. oktober 2013 #33 Skrevet 10. oktober 2013 Og jeg som gikk inn på denne tråden for å se hva denne nye "skyllinga" var. For en nedtur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå