Gå til innhold

Har dere et par vintersko i bhg og et par "hjemme"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I så tilfelle, hvilken type har dere hjemme?

Da til jente 3år:)

Anonymous poster hash: e4405...61c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har vi! 

Anonymous poster hash: 23838...3b8
Skrevet

Vi har ikke det, har klart oss fint i seks år med ett par. Bruker cherrox som reservesko, og i tillegg har jenta støvletter som hun bruker når hun ikke er ute for å leke.

Anonymous poster hash: b73c2...eca

Skrevet

Har ett par vinterstøvler stående i barnehagen om de andre skulle bli våte. Så har de ett par andre goretex vintersko. Hjemme bruker de disse og når vi skal gjøre andre ting har de penere foret sko som f.eks bisgaard, angulus o.l.

Skrevet

Har eitt par heime, har ikkje vurdert å bruke dei enda. Ser for meg at dei kan bu i bhg i vekene og heime i helgene. Skal vi ut ei stund etter bhg kan ho nok bruke cherrox eller anna fottøy.

Skrevet

Hvilke andre sko har de?

Vi har cherrox og viking vintersko klart t vinteren.

Nå har vi støvler og gtex joggesko.

Anonymous poster hash: 1a328...e5f

Skrevet

Vi har et par sorel, et par dock boots og et par cherrox. Tenker sorel reiser til og fra bhg på beina til gutten, når det bare først blir kaldt nok til å bruke dem. De andre blir fordelt mellom bhg og hjemme, for sølete, mildere dager.

Skrevet
Skrevet

Vi har vintersko som er på frem og tilbake til barnehagen, så de er med hjem hver dag. Har et par arvesko i reserve og cherrox dersom det er veldig vått. Det får rekke tenker jeg.

Anonymous poster hash: 129a1...11b
Skrevet

Nei, vi har ecco snow et eller annet goretx vintersko og et par dock boots. har ikke råd til at ungene skal ha 3 par vintersko hver sesong. :) men vi bruker skotørker. :-)

Skrevet

Har kun viking vintersko. Bruker avispapir dersom de blir våte. Og de tåler til og med at hun hopper i søledammer, så skal mye til for at de blir våte. 

Skrevet

Vesla på 5 år har støvletter til litt finere bruk, og slusher til de dagene det er vått og ikke så kaldt. I tillegg skal vi kjøpe et par med gode vintersko. Har ikke helt bestemt oss for hvilken enda. Arvesko er skikkelig fyfy for meg. Kommer aldri på føttene på mine barn.

Anonymous poster hash: 450d9...f1c
Skrevet

Nei, har de på når vi drar til og fra barnehagen, så ser ikke behovet for det? Cherroxene funker fint som ekstrasko, de blir med hjem i helgene.

Anonymous poster hash: 397b5...eb3
Skrevet

Har 3 par cherrox/vinterstøvler, 2 par sjøstøvler med fôr og ett par sjøstøvler uten. Noe er arvegods. Jeg pleier å ha ett par hjemme og ett par i barnehagen slik at om de blir våte, så kan jeg bare bytte med de rene og tørre vi har hjemme. Ellers har han drøssevis med småsko, 80% er arvegods.

Skrevet

Hver vinter har vi klart oss helt fint med ett par vintersko og ett par cherrox til hvert av barna. Har ikke savnet å ha flere par.

Anonymous poster hash: 59ee0...9cc

Skrevet

om vinteren har jeg ett par vintersko stående i bhg, tror de blir ecco i år...foreløbig går det i dock boots og cherrox

Anonymous poster hash: 23e20...7f8
Skrevet

Nei, vi har ett par Viking vintersko, brukes både hjemme og i barnehagen.

Skrevet

Har hatt to par, men endte opp med et par "finsko" som er så og si ubrukt, så i år kjører jeg et par.. Har en gutt på fire år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...