Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #1 Skrevet 9. oktober 2013 skal man gå ut i fra at det er falsk positivt resultat? Venter mensen i dag og testet negativt, da jeg gikk på do et par timer senere og bare måtte(!) ta en titt så var det en ganske svak strek der. Men mener å ha hørt at strek etter 10 minutter gjelder ikke. Noen som vet? Anonymous poster hash: 48a6d...f20
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #2 Skrevet 9. oktober 2013 Det står jo i de fleste testers bruksanvisning at resultatet er ugyldig etter utløpstiden. Anonymous poster hash: 6c578...a52
Bustetroll Skrevet 9. oktober 2013 #3 Skrevet 9. oktober 2013 (endret) Min første test brukte lengre enn 2 min på å vise streken i alle fall.. Den svake kom vel etter 6-7 minutter tror jeg.. jeg var gravid. Men har opplevd at tester, når jeg har sjekket på kvelden etter flere timer, eller neste dag, har fått falsk strek. Aldri billigtestene da, men apotektester Endret 9. oktober 2013 av Bustetroll
Camelot Skrevet 9. oktober 2013 #4 Skrevet 9. oktober 2013 Ok, da kan jeg vel regne med at den er negativ. Burde vel vært positiv utslag med en gang også nå hvis jeg var gravid, siden jeg venter mensen i dag. Blir litt skrullete av denne prøvinga og ser nisser både her og der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå