LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. oktober 2013 #26 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg vil nominere Musemor til månedens bruker! For en så fantastisk måte som hun takler det vonde hun nå går igjennom. Og for at hun er en bruker som bidrar til mye fint her i tillegg. <3
Roselilly Skrevet 25. oktober 2013 #27 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg vil nominere Musemor til månedens bruker! For en så fantastisk måte som hun takler det vonde hun nå går igjennom. Og for at hun er en bruker som bidrar til mye fint her i tillegg. <3 Jeg er veldig enig i denne - selv om Musemor har forsøkt å avnominere seg selv Musemor er en som bidrar veldig positivt på forumet! Så en ekstra oppmerksomhet nå når hun plutselig befinner seg i en vanskelig situasjon, det synes jeg hun fortjener!
Musemorbr / Skrevet 26. oktober 2013 #28 Skrevet 26. oktober 2013 Så fine dere er. <3 Men jeg vil ikke. Vi er hundrevis av damer her inne. Jeg har nådd min premiekvote. Jeg gir kanskje mye av meg selv her inne, men det er bare fordi jeg selv har nytt godt av at andre har gitt mye av seg selv. Jeg fortjener ikke noe mer enn alle de andre, selv om jeg for tiden vises godt her inne. Men takk, de fine ordene er premie i seg selv, og de tar jeg gjerne imot. <3
Anne Victoria Skrevet 26. oktober 2013 Forfatter #29 Skrevet 26. oktober 2013 Mange velfortjente nominasjoner Tusen takk! Ikke lenge til jeg kårer en vinner nå
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2013 #30 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg vil nominere bruker nr.6 i tråden " noen her inne som er utro nå om dagen ". Det hun går gjennom samtidig som hun vet, hatten av for henne, hadde aldri jeg klart. Hun setter ungene og gode økonomien framfor seg selv. Helt utrolig. Hun er beintøff. Anonymous poster hash: 40f08...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå