Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Sønnen min er snart 2 år å går i barnehagen. Har dere begynt med ull nå eller? Har dere strømpebukse på barna i barnehagen nå? Føler meg så usikker! Anonymous poster hash: 578d9...807
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Jenta mi hadde et par dager for en uke siden ull på seg, men ikke nå. Ser det litt ann. Anonymous poster hash: ae00e...c61
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Nei, hverken strømpebukse eller ull. Kler ikke 2 åringen annerledes enn meg. Barna er i tillegg mer sktive enn oss. De har også høstdress utenpå hvis det blåser. Alltid lurt på det hvorfor aktive barn har så mye mer klær på seg enn oss voksne!! Anonymous poster hash: fe79b...157
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Ser det an. Guttungen får på ullstillongs de dagene det er veldig vått ute for han bader i sølepyttene og blir våt til midjen, så da tenker jeg han har det best med ull. Men er det sol og over 10 gr tar jeg ikke på. Under 10 gr ser jeg an vær og vind om jeg skal ta på ull eller bomull. Anonymous poster hash: fb613...71b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Her bruker de fleecegenser under høstdressen,derfor jeg tenkte at det kanskje er på tide med ull da. Anonymous poster hash: 578d9...807
GeeGee Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Har brukt ull noen dager, men da bare ett lag. Og så har han jo bomullsskift liggende, så de ansatte kan jo bytte hvis jeg har vurdert helt feil.
Gjest Skofantomet Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Hadde forrige uke, denne uken har kun 1- åringen hatt ullbody og strømpebukse, har heller lite under parkdressen Endret 8. oktober 2013 av Skofantomet
Gilette Skrevet 9. oktober 2013 #8 Skrevet 9. oktober 2013 Nei men har lagt ull i bh/SFO og skolesektoren deres just in case. Det blir statistisk sett lite reell vinter her så stresser ikke for mye med det er de kalde så vet de å gi beskjed/skifte
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg ser det an. Temperaturen og været varierer jo sånn fra dag til dag. Hun bruker ull noen dager, andre dager ikke. Men jeg skulle ønske barnehagen var flinkere til å kle av henne de dagene det er kaldt om morgenen og blir varmt utover dagen. Hentet henne en dag det var sol og 12 grader, da hadde hun ullundertøy, strikkegenser og fleecejakke under dressen! Anonymous poster hash: ad08a...9d9
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 Nei men har lagt ull i bh/SFO og skolesektoren deres just in case. Det blir statistisk sett lite reell vinter her så stresser ikke for mye med det er de kalde så vet de å gi beskjed/skifte Eh, vi har hatt flere kalde vintre de siste årene. Anonymous poster hash: f798c...12d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Min bruker ull. Men har tynne klær ellers. Mye plaget med falsk krupp så ull hjelper med å regulere temperaturen, og ikke minst godt å ha om han blir våt.. Dessuten så svetter han så mye så går han med bomull blir han fort våt av svette... Anonymous poster hash: ca726...0b7
Gilette Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Nei men har lagt ull i bh/SFO og skolesektoren deres just in case. Det blir statistisk sett lite reell vinter her så stresser ikke for mye med det er de kalde så vet de å gi beskjed/skifte Eh, vi har hatt flere kalde vintre de siste årene. Anonymous poster hash: f798c...12d Det vet jeg, derfor jeg nevnte at statistisk sett har vi ikke mye vinter.
soleia Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 Har ikkje byrja med strømpebukse/stillongs enno, for det har vore så mildt. Har hatt ulltrøyer enkelte dagar. Barnehagen har på fleece bukse og gensar under regntøyet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 De dagene de har turdag i bhg bruker han et lag med ull. Han er veldig varmblodig av seg, så i bomull blir han lett svett og kald. Ullen holder nå på varmen selv om det blir vått. Anonymous poster hash: 9fefe...171
mams87 Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 Ja. Merinoull bodyer og bukse og en tynn ulldrakt.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Mine går i en barnehage der de er ute hele dagen, uansett vær. Fikk beskjed om å kle de opp med ull i forrige uke. Anonymous poster hash: dda45...5e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå