Gjest meg&mini Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg føler min ikke blir mett enda jeg ammer og ammer. Ofte sovner hun ved brystet også, så det blir litt suging og veldig mye kos, noe som gjør at matingen tar svært lang tid. Baby er 2 uker.
Nettie+jentungen Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Det føltes ut som hun hang fast i puppen til en hver tid. Jeg prøvde meg på disse punktene som skal få ungen til å våkne og kle av, men det hjalp ikke. Vet ingen andre råd dessverre..
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Når babyen var så liten lot jeg han få så mye han ville og ligge inntil meg så mye han ville. Tror det bare er slik med sånne små:-) Anonymous poster hash: 7db05...3b7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Går hun tilfredsstillende opp i vekt selv om hun sovner ved brystet? Om hun gjør det så kan du prøve å trøste og gi henne nærhet på andre måter enn med brystet. Dersom hun trenger å gå opp i vekt så bør du la henne die. Dette går seg som regel til i løpet av den første måneden. Anonymous poster hash: 3a049...49e
Gjest meg&mini Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Går hun tilfredsstillende opp i vekt selv om hun sovner ved brystet? Om hun gjør det så kan du prøve å trøste og gi henne nærhet på andre måter enn med brystet. Dersom hun trenger å gå opp i vekt så bør du la henne die. Dette går seg som regel til i løpet av den første måneden. Anonymous poster hash: 3a049...49e Går opp i vekt ja:) Helsesøster var ihvertfall fornøyd. Jeg gir litt tillegg av og til og noen ganger går hun utpumpet melk. Får håpe det går seg til snart, ja!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 herregud da kvinnemenneske!!!! skjerp deg Anonymous poster hash: 87b06...7dc
Gjest meg&mini Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 herregud da kvinnemenneske!!!! skjerp deg Anonymous poster hash: 87b06...7dc Ååå, bu-hu-hu..
Gjest cd0da Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Delamma i 2 uker Endret 8. oktober 2013 av Plysh
C&M&H Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Det tar ofte litt tid i starten.. Sånn er det med nyfødt baby - puppen er ute hele dagen. Er bare å instille seg på at nå er det sånn. Etter en måned eller to suger de mye mere effektivt og da er de som regel ferdige etter 10 minutt.. Ligger de bare og koser og ikke svelger er det en viss fare for at du blir brukt som smokk...
Plutselig_gravid Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Har inntrykk av at det er ganske normalt at baby henger i puppen i begynnelsen og bruker lang tid. Spiser lite, men ofte. Jeg er har har en som spiser effektivt og mye på kort tid. Han spiser ca hver 3-4 time. Han er 3 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå