Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Syns dere det er greit å innlede et forhold til en gift mann? Er det mannens ansvar alene å holde seg trofast, eller har også potensielle elskerinner ansvar for å holde seg unna gifte menn? Anonymous poster hash: 87f18...39b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Nei jeg synes ikke det er greit. Har stått på siden av og sett hvor mye dette påvirker kona og barna, og det er vondt å se!! Mannens ansvar å informere om at han er gift, og ikke være utro. En potensiell elskerinnes ansvar å ikke ha seg med en gift mann. På samme måte som det er konas ansvar å informere om at hun er gift og ikke være utro, og en potensiell elskers ansvar å ikke ha seg med en gift dame Anonymous poster hash: 39489...6cc
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Begges ansvar. Vi er alle ansvarlig for hverandre. Det er ikke greit å såre noen man ikke kjenner. Anonymous poster hash: daf79...e6c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Begges ansvar. Vi er alle ansvarlig for hverandre. Det er ikke greit å såre noen man ikke kjenner. Anonymous poster hash: daf79...e6c Hva hvis hun som han er sammen med er stygg? Anonymous poster hash: d175a...d33
Brennheite Badeand Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Hans kone er hans ansvar. Og kun hans. Det betyr ikke at jeg ikke synes det er ganske slutty å legge seg etter gifte menn, men det er likefullt mannens ansvar å holde buksene på.
BareMas Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Begges ansvar. Vi er alle ansvarlig for hverandre. Det er ikke greit å såre noen man ikke kjenner. Anonymous poster hash: daf79...e6c Hva hvis hun som han er sammen med er stygg? Anonymous poster hash: d175a...d33 Hjelper ikke. Man skal respektere stygge mennesker like mye som de pene
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Når jeg var singel møtte jeg en dritt fin fyr på dansketur, hadde ganske lyst på han, men så så jeg at han hadde på seg ring, og da sa jeg det jeg mente og gikk. Han kom med den forklaringen at dem skulle skilles... Det hjelper ikke sa jeg.... Jeg mener at du som kvinne også bør ha litt respekt for menn i forhold, men så klart er det helt og holdent mannen sitt ansvar sånn sett. Anonymous poster hash: d0a69...830
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Begges ansvar. Vi er alle ansvarlig for hverandre. Det er ikke greit å såre noen man ikke kjenner.Anonymous poster hash: daf79...e6c Hva hvis hun som han er sammen med er stygg?Anonymous poster hash: d175a...d33 Hjelper ikke. Man skal respektere stygge mennesker like mye som de peneVist dama er så stygg, så burde han kanskje aldri blitt sammen med denna dama heller... Finnes ingen som er for stygge for noen Anonymous poster hash: d0a69...830
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 En utro mann vil nok være utro uansett om du sier nei, men jeg finner ikke noe tiltrekkende i en mann som legger seg etter andre enn kona. Dessuten ville ikke jeg ønsket å ta del i en handling som kan såre så mange. I utgangspunktet den som er utro sitt ansvar, men det betyr ikke at elskeren/elskerinnen ikke er løs og umoralsk! Anonymous poster hash: db9f4...a44
Sokkedyret Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Det er IKKE greit å innlede et forhold med en gift mann!! Håper dette bare er for å provosere og at du ikke mener det!!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Det er IKKE greit å innlede et forhold med en gift mann!! Håper dette bare er for å provosere og at du ikke mener det!! Provosere, var et spørsmål? Er 21 år, ingen menn som vil ha noe seriøst med en da. Kun evt sex. Anonymous poster hash: 87f18...39b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Det er IKKE greit å innlede et forhold med en gift mann!! Håper dette bare er for å provosere og at du ikke mener det!! Her er et annet spørsmål, som ikke er ment å provosere men som er ment for å få frem noe argument: hvorfor mener du det ikke er greit? Anonymous poster hash: d175a...d33
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 fordi du blir bare brukt likavæl. Anonymous poster hash: 319b4...479
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Kvinner som med vitende og vilje innleder forhold til menn i forhold har svært mangelfullt utviklet moral. De fremstår som litt enkle i sin argumentasjon om at "det er bare mannen som er utro" og også som meget egoistiske og lite empatiske mennesker. De beviser at de er villige til å tråkke på andre mennesker og også at de er villige til å være med på å ødelegg andres liv.de bedriver ansvarsfraskrivelse i stor stil, det hele er temmelig patetisk. Og nei, jeg har ikke blit bedratt som jeg vet om, men jeg var i sin tid elskerinnen til en gift mann. Nå som jeg er voksen i hodet og alder er det lite annet som får meg til å skamme meg så mye som det. Anonymous poster hash: 55f1a...92c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Det er IKKE greit å innlede et forhold med en gift mann!! Håper dette bare er for å provosere og at du ikke mener det!! Provosere, var et spørsmål? Er 21 år, ingen menn som vil ha noe seriøst med en da. Kun evt sex. Anonymous poster hash: 87f18...39b Mener du at det ikke er menn der ute som vil ha noe seriøst med en 21 åring? Da lurer jeg virkelig på hvordan jeg endte opp her jeg er... Møtte samboeren når jeg var 21 år..... Anonymous poster hash: 90343...acb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg hadde vært gift i to år og hadde en sønn da jeg var 21 jeg. Så ganske seriøst er det noen som gidder å ha det med en selv om man er 21 Det er mannens ansvar ene og alene mener jeg. Kvinnens ansvar og moral går kun ift til seg selv og hennes selvrespekt. Anonymous poster hash: 64960...a14
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #17 Skrevet 8. oktober 2013 Det er IKKE greit å innlede et forhold med en gift mann!! Håper dette bare er for å provosere og at du ikke mener det!! Provosere, var et spørsmål? Er 21 år, ingen menn som vil ha noe seriøst med en da. Kun evt sex. Anonymous poster hash: 87f18...39b Mener du at det ikke er menn der ute som vil ha noe seriøst med en 21 åring? Da lurer jeg virkelig på hvordan jeg endte opp her jeg er... Møtte samboeren når jeg var 21 år..... Anonymous poster hash: 90343...acb Nei, mente det ikke på en slik måte da... Men om en fyr har en flott kone og vakre barn, og er gift, hva skal han da med meg?! Ingen gifte menn som innleder et forhold til en jente som er 21.år gammel eller?! Anonymous poster hash: 87f18...39b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #18 Skrevet 8. oktober 2013 Det er IKKE greit å innlede et forhold med en gift mann!! Håper dette bare er for å provosere og at du ikke mener det!!Provosere, var et spørsmål? Er 21 år, ingen menn som vil ha noe seriøst med en da. Kun evt sex. Anonymous poster hash: 87f18...39b Mener du at det ikke er menn der ute som vil ha noe seriøst med en 21 åring? Da lurer jeg virkelig på hvordan jeg endte opp her jeg er... Møtte samboeren når jeg var 21 år.....Anonymous poster hash: 90343...acb Nei, mente det ikke på en slik måte da... Men om en fyr har en flott kone og vakre barn, og er gift, hva skal han da med meg?! Ingen gifte menn som innleder et forhold til en jente som er 21.år gammel eller?! Anonymous poster hash: 87f18...39b Har jeg misforstått noe her? Prøver du deg på gifte menn? Anonymous poster hash: d0a69...830
marsve Skrevet 9. oktober 2013 #19 Skrevet 9. oktober 2013 Syns det i hovedsak er den som er i et forhold sitt ansvar. Men står ikke spesielt mye respekt av å ligge med folk som er i et forhold heller akkurat...
Musemorbr / Skrevet 9. oktober 2013 #20 Skrevet 9. oktober 2013 Det finnes en fantastisk måte som gjør det greit å ligge med en gift mann. Finn deg en mann og gift deg med ham.
Gjest MamsMø Skrevet 9. oktober 2013 #21 Skrevet 9. oktober 2013 Begges ansvar. Vi er alle ansvarlig for hverandre. Det er ikke greit å såre noen man ikke kjenner. Anonymous poster hash: daf79...e6c Hva hvis hun som han er sammen med er stygg? Anonymous poster hash: d175a...d33 Jo, da er det selvfølgelig greit! Eh.... hallo!?! Noen hjemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå