Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Synes det er mange som ikke vet eller er usikker på hvem som er far til barnet?? Hva driver dere med? Og i tillegg til å informere begge om det, eller kun den ene... For så og fortelle den andre at det ikke er han som er far til barnet allikevel.... At dere tørr! Er det ikke da bedre å gå svangerskapet alene, og kun ha fokus på deg selv og barnet i magen?! Og da de andre tingene etter at barnet er født?? Jeg vet ikke... Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Og ta de andre tingene etter at barnet er født... Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Dette må da være det dummeste spørsmål ever, unnskyld meg Du spør "dere" som de som ikke vet hvem faren er er en homogen gruppe som har de samme valg og samme problemer. Du skjønner sikkert at situasjonen kan være mye mer sammensatt enn det du gir inntrykk av her? Anonymous poster hash: d778a...a28
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 De har jo tydeligvis sex med flere samtidig da. Kan skje den beste det , når man er single og ligger litt rundt . Og kanskje man ikke vil gå 9-10 mnd alene med graviditeten da. ikke så rart det heller. Og mannen fortjener jo å vite hva som skjer. Syntes det er best å være ærlig jeg da. Anonymous poster hash: b695e...260
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg vet ikke med deg, men de fleste av oss vet faktisk hvem som er far til barnet. Anonymous poster hash: d14c0...12e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Dere? Hvem dere? Jeg kan bare snakke for meg og jeg vet hvem som er far til barna mine Anonymous poster hash: 8ab1c...336
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 De har jo tydeligvis sex med flere samtidig da. Kan skje den beste det , når man er single og ligger litt rundt . Og kanskje man ikke vil gå 9-10 mnd alene med graviditeten da. ikke så rart det heller. Og mannen fortjener jo å vite hva som skjer. Syntes det er best å være ærlig jeg da. Anonymous poster hash: b695e...260 Man er jo ikke ærlig hvis man forteller en at han skal bli far, men 9 mnd senere så viser det seg at det ikke er hans barn allikevel! Anonymous poster hash: b4f42...f16
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Ja, kvinnfolk bør tenke seg litt om da... Sier seg jo selv når du kommer til helsestasjon og ikke vet hvem som er far til ditt barn. Er det kandidat nr 1, 2 eller 3?! Fysj! Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #9 Skrevet 9. oktober 2013 slettet på grunn av hets Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Anonymous poster hash: 01398...ed8
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #10 Skrevet 9. oktober 2013 slettet på grunn av hets Sommerfuggel i vinterland Brukermoderator Anonymous poster hash: 01398...ed8 Jøss?! Fortell? Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #11 Skrevet 9. oktober 2013 Trolle trolle trolle. Uj så moro vi har det. Anonymous poster hash: 7045f...69f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #12 Skrevet 9. oktober 2013 Trolle trolle trolle. Uj så moro vi har det. Anonymous poster hash: 7045f...69f Hva betyr det? Trolle? Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #13 Skrevet 9. oktober 2013 sitering slettet på grunn av hets Sommfuggel i vinterland Brukermoderator Anonymous poster hash: 01398...ed8 Godt å høre at man blir dømt nedenom og hjem fordi man har fler mulige fedre. Noen syns faktisk at det ikke gjør noe å ha sex med forskjellige når man er singel. At man blir gravid er ikke det samme som å være "flyfille". Anonymous poster hash: 34bfb...100
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #14 Skrevet 9. oktober 2013 De har jo tydeligvis sex med flere samtidig da. Kan skje den beste det , når man er single og ligger litt rundt . Og kanskje man ikke vil gå 9-10 mnd alene med graviditeten da. ikke så rart det heller. Og mannen fortjener jo å vite hva som skjer. Syntes det er best å være ærlig jeg da. Anonymous poster hash: b695e...260 De beste flyr ikke rundt på den måten. Faktisk bevist at vakre kvinner har færre sexpartnere. Å ikke vite hvem faren til barnet er minner meg om trashy amerikanske programmer med tykke og uflidde kvinnfolk. Anonymous poster hash: c68f3...fbb
ostepop123 Skrevet 9. oktober 2013 #15 Skrevet 9. oktober 2013 De beste flyr ikke rundt på den måten. Faktisk bevist at vakre kvinner har færre sexpartnere. Å ikke vite hvem faren til barnet er minner meg om trashy amerikanske programmer med tykke og uflidde kvinnfolk. Anonymous poster hash: c68f3...fbb Mffmmffhmhhmahahahahahaaaaa! Såeh, de beste, det betyr de vakreste? Hva med oss som er litt sånn midt på treet i utgangspunktet, da? Vi er dømt til å være flyfiller? Eller blir vi vakre om vi holder oss til én kar? (Jeg vet hvem som er far til mitt barn, altså, bare så det er helt klart!)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #16 Skrevet 9. oktober 2013 Trolle trolle trolle. Uj så moro vi har det. Anonymous poster hash: 7045f...69f Hva betyr det? Trolle? Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Rent teknisk så betyr det: Det er der av termen "troll" kommer fra. Det har ikke noe med troll i skogen å gjøre, det har å gjøre med fiskemåten som kalles for å trolle (trolling på engelsk). Det vil si at man slenger ut et åte på krok og venter på at fisken skal bite. På samme måte slenger de som troller på nett ut åte og venter på at folk skal la seg provosere og skrive sinte svar tilbake. De troller. Denne tråden er trolling. Ute etter å få noen til å bli provosert og svare sint. Ingen vits i å svare, bedre å bare la den forgå i all stillhet. Anonymous poster hash: 7045f...69f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #17 Skrevet 9. oktober 2013 De beste flyr ikke rundt på den måten. Faktisk bevist at vakre kvinner har færre sexpartnere. Å ikke vite hvem faren til barnet er minner meg om trashy amerikanske programmer med tykke og uflidde kvinnfolk. Anonymous poster hash: c68f3...fbb Mffmmffhmhhmahahahahahaaaaa! Såeh, de beste, det betyr de vakreste? Hva med oss som er litt sånn midt på treet i utgangspunktet, da? Vi er dømt til å være flyfiller? Eller blir vi vakre om vi holder oss til én kar? (Jeg vet hvem som er far til mitt barn, altså, bare så det er helt klart!) Nei, det var overhodet ikke det jeg mente. Men de beste vet nok veldig godt hvem far til barnet er! Trenger ikke være vakker for å være best altså. Anonymous poster hash: c68f3...fbb
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #18 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vet utmerket godt hvem som er faren Jeg har bare ikke registrert han som far, etter hans ønske, og jeg tenker også at det er best slik foreløpig. Så får vi se hva fremtiden bringer Tipper det er mange som tror at jeg ikke vet det, bare fordi jeg ikke forteller det til gud og hvermann Anonymous poster hash: 9e3fd...408
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #19 Skrevet 9. oktober 2013 Trolle trolle trolle. Uj så moro vi har det. Anonymous poster hash: 7045f...69f Hva betyr det? Trolle? Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Rent teknisk så betyr det: Det er der av termen "troll" kommer fra. Det har ikke noe med troll i skogen å gjøre, det har å gjøre med fiskemåten som kalles for å trolle (trolling på engelsk). Det vil si at man slenger ut et åte på krok og venter på at fisken skal bite. På samme måte slenger de som troller på nett ut åte og venter på at folk skal la seg provosere og skrive sinte svar tilbake. De troller. Denne tråden er trolling. Ute etter å få noen til å bli provosert og svare sint. Ingen vits i å svare, bedre å bare la den forgå i all stillhet. Anonymous poster hash: 7045f...69f Å trolle, troller, trollet, har trollet er et verb som beskriver adferden til et troll! Å tråle, eller på engelsk to trawl er noe annet! Man bruker heller ikke agn ved tråling, bare til.opplysning. Man slenger ut et nett og rasker med seg det man får tak i. Anonymous poster hash: 0bb9a...5b6
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #20 Skrevet 9. oktober 2013 Trolle trolle trolle. Uj så moro vi har det. Anonymous poster hash: 7045f...69f Hva betyr det? Trolle?Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Rent teknisk så betyr det: Det er der av termen "troll" kommer fra. Det har ikke noe med troll i skogen å gjøre, det har å gjøre med fiskemåten som kalles for å trolle (trolling på engelsk). Det vil si at man slenger ut et åte på krok og venter på at fisken skal bite. På samme måte slenger de som troller på nett ut åte og venter på at folk skal la seg provosere og skrive sinte svar tilbake. De troller. Denne tråden er trolling. Ute etter å få noen til å bli provosert og svare sint. Ingen vits i å svare, bedre å bare la den forgå i all stillhet. Anonymous poster hash: 7045f...69f Å trolle, troller, trollet, har trollet er et verb som beskriver adferden til et troll! Å tråle, eller på engelsk to trawl er noe annet! Man bruker heller ikke agn ved tråling, bare til.opplysning. Man slenger ut et nett og rasker med seg det man får tak i. Anonymous poster hash: 0bb9a...5b6 Google it, så ser du at hun har helt rett og du tar feil! Troll er et fenomen som forekommer på forskjellige debattfora på Internett, særlig på nyhetsgruppene (USENET), hvor en person skriver innlegg egnet til å provosere folk og fremkalle en hissig diskusjon. Et troll mener ikke nødvendigvis hva han skriver; hans primære formål med innleggene er ikke å argumentere for en påstand, men å få folk til å hisse seg opp og «bite på kroken». Det er fra denne praksis, og ikke ved sammenligning med mytologiens troll, at dette fenomenet opprinnelig fikk sitt navn. Konkret henviser det til detengelske verbet «to troll» (norsk: trolling), som er en fiskemetode, hvor man sleper en krok med påsatt agn gjennom vannet og venter på at noe skal bite på; en variant av fisketeknikken dorging, der mange stenger benyttes samtidig. Parallellen til de mer kjente troll var opplagt, og i dag trekker forestillingene om troll i utbredt grad på mytologiens troll – således ser man ofte at folk som svarer på et troll-innlegg blir bedt om ikke å «fore trollene». Et troll benytter som regel en rekke forskjellige metoder til å narre folk. Én metode er å fremsette en rekke meget skarpt formulerte avvisninger av det felles verdigrunnlag som eksisterer i en nyhetsgruppe, for eksempel ved å avvise Guds eksistens i en religiøs diskusjonsgruppe. Noe annet et troll kan velge å gjøre, er å trolle en enkelt person. En annen metode er å kryssposte et innlegg til flere grupper, slik at svar fra én gruppe kan ses i begge grupper. Her vil et troll velge to grupper hvor deltakerne har meninger og debattformer som adskiller seg sterkt fra hverandre, for eksempel en selvhjelpsgruppe for alkoholikere og en gruppe for ølbryggere. Her kan et troll typisk nøye seg med et enkelt innlegg som utfordrer deltakerne i den ene gruppen, hvoretter diskusjonen ofte vil utvikle seg eksplosivt. Fra Wikipedia Anonymous poster hash: fe089...a56
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #21 Skrevet 9. oktober 2013 Jeg vet utmerket godt hvem som er faren Jeg har bare ikke registrert han som far, etter hans ønske, og jeg tenker også at det er best slik foreløpig. Så får vi se hva fremtiden bringer Tipper det er mange som tror at jeg ikke vet det, bare fordi jeg ikke forteller det til gud og hvermann Anonymous poster hash: 9e3fd...408 En liten digresjon, men klarer ikke la være. Får du barnebidrag fra faren, eller er det staten som må betale for at far ikke ønsker å bli oppført som forelder? Anonymous poster hash: 31a61...ba4
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #22 Skrevet 9. oktober 2013 Men dette er jo ikke tull... det er jo sant. Er masse kvinnfolk her som har seg rundt og ikke har peiling på hvem som er far til barnet. Forteller den ene etter den andre. Og det forklarer jo en god del om disse jentene. Har jo lest det på forum selv... "Hjelp, jeg er gravid, knulla en fyr første uke i april og en annen helgen etter, jeg vet ikke hvem av de det er... Kan dere hjelpe meg? Hvem av de tror dere det er?" Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #23 Skrevet 9. oktober 2013 Har jo lest det på forum selv... "Hjelp, jeg er gravid, knulla en fyr første uke i april og en annen helgen etter, jeg vet ikke hvem av de det er... Kan dere hjelpe meg? Hvem av de tror dere det er?" Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Da har du jo svaret ditt der. De, eller hun i alle fall, vet ikke fordi hun hadde sex med to menn ganske tett etter hverandre. Da er det jo vanskelig å vite hvem av dem det er. Anonymous poster hash: 7045f...69f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #24 Skrevet 9. oktober 2013 Har jo lest det på forum selv... "Hjelp, jeg er gravid, knulla en fyr første uke i april og en annen helgen etter, jeg vet ikke hvem av de det er... Kan dere hjelpe meg? Hvem av de tror dere det er?" Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Da har du jo svaret ditt der. De, eller hun i alle fall, vet ikke fordi hun hadde sex med to menn ganske tett etter hverandre. Da er det jo vanskelig å vite hvem av dem det er. Anonymous poster hash: 7045f...69f Ja, men hvorfor?? Anonymous poster hash: b0f0f...c5c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2013 #25 Skrevet 9. oktober 2013 Har jo lest det på forum selv... "Hjelp, jeg er gravid, knulla en fyr første uke i april og en annen helgen etter, jeg vet ikke hvem av de det er... Kan dere hjelpe meg? Hvem av de tror dere det er?" Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Da har du jo svaret ditt der. De, eller hun i alle fall, vet ikke fordi hun hadde sex med to menn ganske tett etter hverandre. Da er det jo vanskelig å vite hvem av dem det er. Anonymous poster hash: 7045f...69f Ja, men hvorfor?? Anonymous poster hash: b0f0f...c5c Fordi noen kvinner har så dårlig selvtillit og er så ekle at de må ligge rundt for å føle seg bra. Anonymous poster hash: c68f3...fbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå