Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg er ganske sykelig opptatt av å veie meg, ikke bare når jeg er gravid, ellers også. Så jeg veier meg hver morgen. Da jeg ble gravid veide jeg 63 og i uke 12 veide jeg 65. Jeg er nå i uke 17 og for tre dager siden veide jeg 66, 7 og i dag veide jeg 64, 9. Hvilken vekt bør jeg "stole på". Den laveste eller høyeste? Er veid på samme vekt Anonymous poster hash: d71f0...e64
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 . Anonymous poster hash: d71f0...e64
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 Begge. Vekten kan variere fra dag til dag, alt etter som hvor mye du har spist, vann i kroppen, tid på døgnet, når du har vært på do etc. Anonymous poster hash: 26c59...5fa
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Teit å veie seg hver dag siden vekten kan variere en del, burde heller velge en dag i uka som er veiedag, og veie deg på ca samme tidspunkt hver gang. Anonymous poster hash: 5afcc...5fd
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Teit å veie seg hver dag siden vekten kan variere en del, burde heller velge en dag i uka som er veiedag, og veie deg på ca samme tidspunkt hver gang. Anonymous poster hash: 5afcc...5fd Signerer denne.. Og man SKAL gå opp ca 14 kg i løpet av et normalt svangerskap. Det er ikke DU som trenger det, men BABYEN din. Anonymous poster hash: 351b8...3f8
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #6 Skrevet 8. oktober 2013 Man MÅ ikke gå opp ca 14 kg, ingen regel! Om du ikke går opp i vekt, er det det som er riktig for deg :-) Om du kun vil opp 5 kg og greier det så klarer babyen seg og, den tar av ditt lager. Anonymous poster hash: 4cf21...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå