Groosalugg Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Ser det anbefales at gravide i 2. og 3. trimester tar den.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #3 Skrevet 8. oktober 2013 og når tar man den? tok den i fjor men har ikke hørt jeg er anbefalt det nå selv om jeg er i 3 tri Anonymous poster hash: 1d60c...93a
Groosalugg Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor/hvorfor ikke hadde også vært greit.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #5 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg tok aldri den da jeg gikk gravid... Hvorfor i alle dager skal du det? Du vet ikke hva som skjer med deg/dere etterpå da! Stoler ikke på slike ting... Har ellers aldri tatt noe vaksine siden ungdomskole, vg... Anonymous poster hash: becb8...5ef
Groosalugg Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2013 I kommunen jeg bor i har de satt av noen dager i slutten av oktober såd et er vel på denne tiden da sikkert før influensasesongen begynner. Jeg har heller ikke fått anbefaling fra jordmor eller lege, men leste i avisen at gravide regnes som risikogruppe så jeg skal høre med jordmor hva hun anbefaler før jeg tar et valg.
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 har tatt både influensavaksine i 2 år og svineinfluensavaksine og aldri blitt dårlig av det, heller ikke fått influensa er jo ikke farligere med den vaksina enn å få influensa? det er jo mye "verre" ! Anonymous poster hash: 1d60c...93a
Amelita^ Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 De endrer på vaksinen hvert år og du har ikke peiling på hva som er i den og evt skadevirkninger, la nå kroppen jobbe selv, det er den bygget for
Amelita^ Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 Tenk på alle giftige tilsetningsstoffene i vaksinen som går rett inn til fosteret
Edelweis Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 nei. absolutt ikke. ingen som har sagt at jeg bør ta den heller!
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Nei. Tar heller en runde med influensa. Anonymous poster hash: 1095e...097
Gjest novembertretten Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Har termin om noen få uker så dropper det. Hadde nok ikke tatt den uansett, men er litt skeptisk til å ta vaksine mens jeg er gravid.
Stella Maris Skrevet 8. oktober 2013 #14 Skrevet 8. oktober 2013 Vet ikke om jeg noen gang har hatt influensa, så kommer ikke til å vaksinere meg. De vanlige vaksinene har jeg tatt, men ekstra vaksiner som influensa, svineinfluensa, mot magevirus før man skal til utlandet osv har jeg droppet med stort hell
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #15 Skrevet 8. oktober 2013 Vet ikke om jeg noen gang har hatt influensa, så kommer ikke til å vaksinere meg. De vanlige vaksinene har jeg tatt, men ekstra vaksiner som influensa, svineinfluensa, mot magevirus før man skal til utlandet osv har jeg droppet med stort hell Den dagen du får influensa, VET du det, så du har nok sluppet unna så langt Anonymous poster hash: 9fd60...f7b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #16 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg skal ta den. Anser risikoen ved å la være som større enn risikoen ved å ta den. Dessuten er babyen beskyttet ved at jeg ikke får influensa og utsetter den for smitte som nyfødt. Anonymous poster hash: 480f9...cc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå