Gå til innhold

Råd vill!! Vitalife og slimatrex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som har vært borti dette. Så dum så eg var bestilte eg dette før eg sjekket mer om det på nettet.:-S har tenkt å sperre kortet mitt så eg ikke risikerer å bli trekt for noe eg ikke skal ha . Men er det noen som har prøvd det etter de har fått dette i posten?? Og når dere ville avslutte prøveperioden fikk dere takk i dem då? Masse spørsmål men veit ikke helt hva eg skal tro om dette litt useriøse produktene....:-) hjelp snarest !!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei fikk ikke tak i dem, så byttet visakort slik at de ikke fikk trukket noe. Sendte de en mail, der jeg avsluttet og opplyste om at kortet ikke lenger virket. Hørte ikke mer fra dem etter det. De trekker ganske kjapt for neste mnd, så lønner seg å være rask med å stoppe kortet!!

Skrevet

Takk for svar. Sperret korte i sted så de har ikke fått trekt meg for noe mer. Får se om eg får noe i posten eller ikke. Så får eg sende de en Mail og stoppe det.

Skrevet

Gjør det! Vi fikk de i posten, men sendte de bare i retur med det samme. Er jo ingen vits i å prøve 10 piller liksom;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...