Mamma_til_2 Skrevet 8. oktober 2013 #1 Skrevet 8. oktober 2013 Barna er på skole og i bhg, da tar mor på seg kosemose buksa slenger beina på bordet slår på tv og spiser sjokoladekake
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #2 Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor sende ungen i bhg bør du selv er hjemme? Anonymous poster hash: a8ae2...1da
Mamma_til_2 Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2013 for og kunne spise sjokoladekake vell
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. oktober 2013 #4 Skrevet 8. oktober 2013 Hvorfor sende ungen i bhg bør du selv er hjemme? Anonymous poster hash: a8ae2...1da Ja, tenk så skrekkelige foreldre vi er, som bruker bhg når vi er hjemme selv o.O HI: nyt dagen, her er det bhg på ungene i morgen, men jeg kan ikke slenge meg på sofaen, her er det flytteesker over alt som må tømmes, og alt rot og saker og ting må på plass :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå