Gå til innhold

herlig tirsdags morgen :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er på skole og i bhg, da tar mor på seg kosemose buksa slenger beina på bordet slår på tv og spiser sjokoladekake :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sende ungen i bhg bør du selv er hjemme?

 

Anonymous poster hash: a8ae2...1da

Skrevet

for og kunne spise sjokoladekake vell :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hvorfor sende ungen i bhg bør du selv er hjemme?

 

Anonymous poster hash: a8ae2...1da

 

Ja, tenk så skrekkelige foreldre vi er, som bruker bhg når vi er hjemme selv o.O

 

 

HI: nyt dagen, her er det bhg på ungene i morgen, men jeg kan ikke slenge meg på sofaen, her er det flytteesker over alt som må tømmes, og alt rot og saker og ting må på plass :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...