Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hva tjener du i timen/året? Jobber du på kontor eller som selger? Hvilke ansvar har du? Har du fagbrev? Trives du? Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Hva tjener du i timen/året? Jobber du på kontor eller som selger? Hvilke ansvar har du? Har du fagbrev? Trives du? Anonymous poster hash: 10c41...8f7 383 000,- På kontor og mye på kundebesøk. Har ansvar for egne geografiske områder. (Bl.a. ett som ikke var innarbeidet men som er det veldig godt nå.) Har fagbrev men ikke innenfor akkurat det. Er halvveis relevant. Trives greit fordi jeg har verdens beste kollegaer, men skulle heller hatt en mer kreativ stilling. Anonymous poster hash: 6190b...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 jeg lurer så veldig på dette fordi jeg ikke aner hva det vil lønne seg og utdanne meg som. går salg service og sikkereht nå. er utplasdsert i butikk, men ser flere steder at folk på kontor tjener bedre.. blir derfor i tvil. Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 jeg lurer så veldig på dette fordi jeg ikke aner hva det vil lønne seg og utdanne meg som. går salg service og sikkereht nå. er utplasdsert i butikk, men ser flere steder at folk på kontor tjener bedre.. blir derfor i tvil. Anonymous poster hash: 10c41...8f7 Skjønner at du blir i tvil, det er ikke lett å bestemme seg for sånne ting, når man skal ta hensyn til både interesser, lønn, arbeidstiden etc. Men uten å ha peiling så vil jo tro at man generelt sett tjener bedre ved å jobbe på kontor. Jeg selger annonser til en kjent avis og prøver dermed ikke å "lure" kundene til å kjøpe alskens vidunderkurer etc. De vet hva de får når jeg snakker med dem og det er enkelt for meg i den forstand at jeg har troen på avisen, har fakta og tall i hodet og står for det jeg sier. Anonymous poster hash: 6190b...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Ja, og arbeidstiden er 8-16 man-fre, noe som er perfekt når man har barn. Anonymous poster hash: 6190b...c1b
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 jeg er ikke selger typen, jeg er mere kontor typen, liker ha orden og at faste ting går som det skal. å jobbe i dagligvare gir ingen utfordringer, jo man kan utvikle seg til og bli butikksjef osv, men det er ikke helt min plan. jeg er veldig forvirret, vet at jeg trives på kontor. der er det ikke for store utfordringer, tror jeg. Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #7 Skrevet 7. oktober 2013 jeg er ikke selger typen, jeg er mere kontor typen, liker ha orden og at faste ting går som det skal. å jobbe i dagligvare gir ingen utfordringer, jo man kan utvikle seg til og bli butikksjef osv, men det er ikke helt min plan. jeg er veldig forvirret, vet at jeg trives på kontor. der er det ikke for store utfordringer, tror jeg. Anonymous poster hash: 10c41...8f7 Hva med sekretær i f.eks. advokatfirma? Anonymous poster hash: 6190b...c1b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Ja det hadde mulig vert noe :-) jeg synes bytikk ikke gir meg det jeg er ute etter men det er selv vanskelig å forstå helt hva jeg vil. :-\ Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #9 Skrevet 8. oktober 2013 men hva legger du i å jobbe på kontor? jeg tjener 650 000 i året jobber på kontor - som prosjektleder. Er stort sett hele arbeidsdagen på kontoret eller i møter mye ansvar (men ikke personal) ikke noe fagbrev - men mastergrad trives kjempegodt - elsker jobben min!! Anonymous poster hash: a1876...6df
Daquiry Skrevet 8. oktober 2013 #10 Skrevet 8. oktober 2013 Hva tjener du i timen/året? 284 kr i timen/497000 i året Jobber du på kontor eller som selger? kontor Hvilke ansvar har du? lite ansvar Har du fagbrev? Nei Trives du? Ja Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #11 Skrevet 8. oktober 2013 Hvor mange typer kontorjobber er ddt. lkksom sekretær, og prosjekt osv? Jeg trenger et bredere syn på dette :-) Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #12 Skrevet 8. oktober 2013 Er dokumentkontroll noe for deg kanskje? Anonymous poster hash: 6bf00...3ac
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #13 Skrevet 8. oktober 2013 Er dokumentkontroll noe for deg kanskje? Anonymous poster hash: 6bf00...3ac hva går det ut på? Anonymous poster hash: 10c41...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå