Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Hva synes du? Hva er din mening? Anonymous poster hash: 3aa5e...a7c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er veldig glad i å smake nye ting, men det må være innenfor mine egne etiske og moralske grenser. Kunne ikke spist hund, katt eller andre dyr jeg har et kjæledyrforhold til. Kunne muligens spist insekter, men de må være døde før jeg spiser dem..! Anonymous poster hash: 57fc3...887
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Neinei. Tenkte ikke på hund, katt eller hamster :'(. Jeg skrev en kokebok med tyske retter. Bare lurte på om folk hadde vært interessert i det eller om det ikke er noe for folk flest. :-) Anonymous poster hash: 3aa5e...a7c
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg ville gjerne kjøpt en slik kokebok Anonymous poster hash: 2e5a9...931
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 :-) da håper jeg at det kommer ut etterhvert. Anonymous poster hash: 3aa5e...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå