Gå til innhold

Ny regel her ?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ris og ros sier brukermoderator nå at detsom noen ønsker sin egen tråd sletta så gjør de det straks!

På sndre forum, f.eks Kvinneguiden skal det MYE til før man får sletta en tråd.

Jeg syntes dette er tragisk! Før var det ikke slik her. Nå blir det vel til at alle som ikke blir kosemosa med og ikke får bare positive kommentarer vil slette tråden sin.

Morto for folk som bruker tid på å svare og debattere! Poff, så er hele duskusjonen borte!

Fullstendig uprofft an brukermoderatorene! Enda en grunn til å hoppe på et annet forum.

Anonymous poster hash: 93357...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor står det hen?

Anonymous poster hash: 60790...4bc
Skrevet

Hvor står det hen?

I en tråd på ris og ros. Den om klarsynte.

Blir gøy fremover! Svare, diskutere og bruke tid her og vips er tråden borte....

Borte blir nok brukerne av forumet også vil jeg tro!

Skrevet

Åhh herregud, så sinnsykt teit!! Kan skjønne det om noen har glemt anonymknappen eller noe annet kjipt, men å gidde å svare i en tråd og så kan trådstarter slette den (har skjedd en gang før da HI ikke fikk de svarene hun ønsket) er sinnsykt dust og bortkastet tid!

Skrevet

Det er forskjell på å få sletta en tråd pga motgang, kontra å få den slettet fordi man får masse stygge kommentarer mot seg da.

Anonymous poster hash: 5bc9f...8de

Skrevet

Det er forskjell på å få sletta en tråd pga motgang, kontra å få den slettet fordi man får masse stygge kommentarer mot seg da.

Anonymous poster hash: 5bc9f...8de

Da får moderator gjøre jobben sin og slette de stygge kommentarene

Skrevet

Det er forskjell på å få sletta en tråd pga motgang, kontra å få den slettet fordi man får masse stygge kommentarer mot seg da.Anonymous poster hash: 5bc9f...8de

Da får moderator gjøre jobben sin og slette de stygge kommentarene Anonymous poster hash: 60790...4bc

I tråden du snakker om hadde moderator is slettet alle svarene bortsett fra et. Da sier det seg selv at det er lite vits å holde tråden gående. HI fikk bare dritt.

Anonymous poster hash: cb30e...fbc

Skrevet

Det er forskjell på å få sletta en tråd pga motgang, kontra å få den slettet fordi man får masse stygge kommentarer mot seg da.Anonymous poster hash: 5bc9f...8de

Da får moderator gjøre jobben sin og slette de stygge kommentarene Anonymous poster hash: 60790...4bc

I tråden du snakker om hadde moderator is slettet alle svarene bortsett fra et. Da sier det seg selv at det er lite vits å holde tråden gående. HI fikk bare dritt.

Ok. Men regelen gjelder tydeligvis for alle tråder når brukermoderator skriver: "Hovedinnlegger eier en tråd, og har lov å få en tråd slettet hvis dem ønsker det"

Skrevet

Å herregud!!

GIVE IT A REST, WILL YA!!!!

Virker på noen som at bim/dib er blodig alvor sånn som det jabbes i evigheter om dette! Jeg har vært her i 6 år og har da opplevd at både jeg og andre har blitt "sensurert", men jeg har ALDRI opplevd at noen har sutra så j%#lig mye som enkelte har gjort de siste dagene/ukene!

Anonymous poster hash: ec53d...68b

Skrevet

Å herregud!!

GIVE IT A REST, WILL YA!!!!

Virker på noen som at bim/dib er blodig alvor sånn som det jabbes i evigheter om dette! Jeg har vært her i 6 år og har da opplevd at både jeg og andre har blitt "sensurert", men jeg har ALDRI opplevd at noen har sutra så j%#lig mye som enkelte har gjort de siste dagene/ukene!Anonymous poster hash: ec53d...68b

AMEN!

Skulle tro dette var det viktigste i deres liv for tiden.

Gjest novembertretten
Skrevet

Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem.

Det har brukermoderator skrevet svart på hvitt på ris og ros.

Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker?

Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten?

Det er ihvertfall ikke lov på forum som f.eks Kvinneguiden.

Dere som syntes det er greit er jo bare blåst.... unnskyld meg altså, men syntes dere ikke et såpass stort firma burde operere seriøst?

Skrevet

Nå kan alle som oppretter en tråd få den slettet dersom noen som svarer er uenige med dem.

Helt utrolig! Hvem gidder delta i en diskusjon dersom den kan bli borte pga. at HI får svar de ikke liker?

Sjokkert over nivået her inne, vet Egmont, eller hvem det nå enn er som eier dette forumet at brukermoderatorer kan operere på denne måten?

Dere som syntes det er greit er jo bare blåst.... unnskyld meg altså, men syntes dere ikke et såpass stort firma burde operere seriøst?

Slutt med den spamingen din! Nå har du skrevet det samme i tre tråder her inne. Selv om du mener at vi er mer blåst enn deg, så klarer vi å lese.

Det må være leit å være så avhengig av Dib som deg! Håper ikke hele helgen din ble ødelagt da.

Skrevet

Må ikke glemme at en av disse bm'ene skulle prøve å få en tråd på ett annet forum slettet for en bruker også:P

Skrevet

Må ikke glemme at en av disse bm'ene skulle prøve å få en tråd på ett annet forum slettet for en bruker også:P

Beviset på at du har holdt på med dette på anonym i helgen kom rimelig kjapt. Bare ris og ros du liksom!

Hva får du ut av dette? Prøve å lage en dårlig stemning her, er det motivasjonen? Eller jobber du for KG kanskje?

Skrevet

Må ikke glemme at en av disse bm'ene skulle prøve å få en tråd på ett annet forum slettet for en bruker også :P

Nå var jo det en litt spesiell situasjon. Jeg synes det bare var flott at det ble stilt opp for å hjelpe henne.

Anonymous poster hash: 63c8e...1b2

Skrevet

Må ikke glemme at en av disse bm'ene skulle prøve å få en tråd på ett annet forum slettet for en bruker også :P

Nå var jo det en litt spesiell situasjon. Jeg synes det bare var flott at det ble stilt opp for å hjelpe henne.

Anonymous poster hash: 63c8e...1b2

Hva gikk dette ut på ?

Anonymous poster hash: 81ed8...29e

Gjest novembertretten
Skrevet (endret)

Slutt med den spamingen din! Nå har du skrevet det samme i tre tråder her inne. Selv om du mener at vi er mer blåst enn deg, så klarer vi å lese.

Det må være leit å være så avhengig av Dib som deg! Håper ikke hele helgen din ble ødelagt da.

At du ikke bryr deg om elementære ting som ytringsfrihet sier nok om deg....

Det finnes mange tråder om dette nå og jeg sier hva jeg mener. Du får heller drite i å gå inn i disse trådene og heller lage en kosemosetråd om ull undertøy eller noe...

Endret av novembertretten
Skrevet (endret)

Beviset på at du har holdt på med dette på anonym i helgen kom rimelig kjapt. Bare ris og ros du liksom!

Hva får du ut av dette? Prøve å lage en dårlig stemning her, er det motivasjonen? Eller jobber du for KG kanskje?

Ja innlegg nr to, og det er ikke engang helg;) Bevisene regner jeg med du fant på profilen min... eller?;) Godt du følger med å passer på meg;) Men jeg kan fort venne meg til at du alltid må kommentere meg om jeg kommenterer noe. Følgere er alltid koselig;)

Snart beskylder du meg vel for å ha mange profiler og at jeg er alle de både anonyme og med nick som skriver itillegg til meg:p

Uff, må le litt ja..

Endret av Bananen
Skrevet

At du ikke bryr deg om elementære ting som ytringsfrihet sier nok om deg...

Det finnes mange tråder om dette nå og jeg sier hva jeg mener. Du får heller drite i å gå inn i disse trådene og heller lage en kosemosetråd om ull undertøy eller noe...

Jeg tror ikke du skal trekke ytringsfrihetkortet i denne sammenhengen. Ja, i Norge har vi ytringsfrihet. Det er ikke det samme som at du har rett til å få din mening/ ytring publisert i de mediene du måtte ønske. Eier av debattforum, avisredaktører osv står helt fritt til å ikke ta inn innlegg de ikke mener passer. Eier av dette forumet har full rett til å slette innlegg som bryter med forumreglene, selv om du har ytringsfrihet.

Anonymous poster hash: 6852e...45e

Skrevet

At du ikke bryr deg om elementære ting som ytringsfrihet sier nok om deg...

Jeg tror ikke du skal trekke ytringsfrihetkortet i denne sammenhengen. Ja, i Norge har vi ytringsfrihet. Det er ikke det samme som at du har rett til å få din mening/ ytring publisert i de mediene du måtte ønske. Eier av debattforum, avisredaktører osv står helt fritt til å ikke ta inn innlegg de ikke mener passer. Eier av dette forumet har full rett til å slette innlegg som bryter med forumreglene, selv om du har ytringsfrihet.

Anonymous poster hash: 6852e...45e

Har du fortsatt ikke fått med deg at det er DET som er problemet? De fjerner innlegg som ikke bryter regler!

Jeeeeeezzzzz!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...