Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg har sliti med cyster siden jeg kom i puberteten. Noen ganger gjør det kjempevondt, andre ganger er det mer en irriterende følelse når de sprekker. Har vært inn og ut av sykehus de gangene det har vært ille, så vet at det er det det er. På lørdag var det en som sprakk, var ganske vondt, men roet seg etter ett par smertestillende (kjente det mest da jeg satt meg ned/reiste meg opp osv..) gikk greit resten av dagen på lørdag, morgenen søndag var det plutselig kjempevondt, men gikk bra etter ny runde med smertestillende, og holdt seg bra utover dagen. Da jeg våknet i dag hadde jeg vondt igjen, er fryktelig øm om jeg tar nederst på magen, småblør litt innimellom og er litt uvel i hele kroppen. Dette har jeg ikke opplevd før, og lurer på om noen har opplevd det samme? Har legetime i morgen altså, men blir litt nysgjerrig her. Det skifter mellom rosa utflod, ti sekunder med tung blødning, ingenting og vannete orange greier (sorry ekle detaljer) Anonymous poster hash: d8953...327
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Mulig at det ikke var en cyste som sprakk? Vet du om du kan være gravid? Jeg sliter en del med cyster selv, og har aldri opplevd å blø av det, den væsken går vel bare ut i bukhulen og blir "sugs opp" der?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Ikke gravid nei, slavisk p-pille bruker Det kjentes veldig likt som de andre gangene jeg har kjent cyster sprekke, men kan jo ikke være 100% sikker. Er jo derfor jeg har legetime.. Hm, så du har ikke opplevd blødning ved sånt? Merkelig det her altså..kan man få infeksjon av cyster som sprekker? :/ Anonymous poster hash: d8953...327
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå