Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Kan ikke slike plagg bare gis bort?? Hvorfor skal man ha penger for alt? Forstår at det er noen plagg man gjerne vil ha litt penger for, men "filleklær" er det vel ikke mye vits å selge fra 10 kr og oppover??? Jeg selv har aldri solgt noe barneklær, men ser det er mange andre som selger alt mulig som egentlig bare kan gis bort til mer eller mindre fattige mennesker! Hva gjør dere med barneklær som er blitt for smått eller lignende?? Anonymous poster hash: e149e...6e8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er en av de fattige menneskene og derfor selger jeg klær. Kunne sikkert gitt dem til noen andre som også er fattig, men jeg må få inn litt penger der jeg kan Anonymous poster hash: 6dad7...0cd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Enig. Jeg synes dessuten ikke klær som er brukt er "som nye" eller "ser ikke brukt ut" som en del mener om klærne til barna sine - selv babyklær får ofte nokså fort preg av å være brukt, i alle fall når andre øyne enn babyens mor ser på det Jeg har heller aldri solgt klær, jeg gir klærne jeg ikke tar vare på av nostalgiske grunner inn i det jeg kaller arvemarkedet. Og så har jeg arvet mye selv. Selv om det ikke er de samme jeg arver av som jeg arver videre til, anser jeg dette som et slags felles marked som jeg gjerne vil bidra i. Anonymous poster hash: ae656...2fe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er en av de fattige menneskene og derfor selger jeg klær. Kunne sikkert gitt dem til noen andre som også er fattig, men jeg må få inn litt penger der jeg kan Anonymous poster hash: 6dad7...0cd Ja, det forstår jeg... Men mente litt av de mennesker som faktisk KAN gi de bort, men som like vel skal ha penger for alt! Anonymous poster hash: e149e...6e8
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er "fattig", men jeg selger ikke klær med mindre de har kosta en formue. Jeg arver selv, og arver derfor videre Anonymous poster hash: 5029a...fec
Aliniane Skrevet 7. oktober 2013 #6 Skrevet 7. oktober 2013 Foreløpig sparer jeg det som fortsatt er brukbart til nestemann, men kommer til å gi bort når vi er ferdige med det. Bortsett fra noen få ting som jeg vil spare på. Skulle ønske vi hadde noen å arve av, og håper vi får noen som kan arve av oss
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2013 #7 Skrevet 8. oktober 2013 Fordi noen kjøper det. Alle har ikke noen å arve fra, og da er det jo supert å kunne kjøpe pent brukt tøy til en billig penge. Anonymous poster hash: b6b6a...180
Kathrine. Skrevet 8. oktober 2013 #8 Skrevet 8. oktober 2013 Eg gir vekk alt til sånne Ukraina-innsamlinger. Betaler til og med frakt-penger for å bli kvitt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå