Gå til innhold

Noen som har fått Atlas-Profilax behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører så mye bra om det, og har prøvd alt annet for en nakke og hodepine fra helvete...

Noen erfaringer damer?

Anonymous poster hash: b9f8a...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No?

Anonymous poster hash: b9f8a...5f7

Skrevet

Det fremstilles ofte som en slags mirakelbehandling. Men jeg har blitt veldig skeptisk. Årsaken er at det gjerne er personer uten gode nok kunnskaper i anatomi, nevrologe og sykdomslære som driver med det.

I tillegg har jeg snakket med og/eller jobbet med kiropraktorer og manuellterapeuter som dessverre har sett de historiene som det ikke snakkes så høyt om - de som har blitt veldig dårlige etter atlas profylaxen.

Dette er kiropraktorer og manuellterapeuter som i utgangspunktet er åpne for alternativ behandling. Likevel fraråder alle de kiropraktorene og manuellterapeutene jeg har snakket med denne spesielle behandlingen.

(Alle disse terapeutene har hatt mer enn fulle lister, så de har ikke vært redd for konkurranse!)

Når det er sagt - noen har god effekt av det.

Problemet er at de jobber med et område som, for de det blir feil for, kan forårsake en veldig forverring av plager.

Jeg vurderte selv å prøve det rett etter det ble kjent her i landet, men utsatte det fordi jeg da av ulike årsaker ikke hadde tid til å reise dit. Nå har jeg vurdert det dithen at jeg ikke tør prøve, fordi jeg ikke er villig til å ta risikoen.

Hvor sitter plagene dine, altså hvor sitter smertene (hvor i nakken og hodet) og hva har du forsøkt av behandling?

Anonymous poster hash: 9240a...489

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...