Gå til innhold

Annerledes vs like!

Anbefalte innlegg

Gjest Eilicic
Skrevet

Jeg kom til å tenke på at det hadde vært gøy å se hvor mange som er annerledes her inne! Og når jeg mener annerledes eller like så mener jeg, hvordan er du i måten du kler deg og pynter deg på? Liker du å skille deg ut? og evt hva er det som skiller deg ut? Eller liker du å være lik andre? Altså går du etter det som er poppulært?

Jeg er veldig glad i farger, og jeg skiller meg ut med å bruke sterke farger. Jeg er veldig glad i rødt, så det går det mye av, både i neglelakk og lebbestift :) Ellers er jeg ikke en motefreak, jeg LIKER å skille meg ut  : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker enkle klær som basic fra hm.. jeg klær vel og pynter meg så jeg ser "søt" ut.. jeg liker farger og jeg matcher neglelakk med det jeg eventuelt har på meg.. går ikke (så mye) i utringning siden jeg føler det ukomfortabeltt når noen ser på kløfta :P Jeg liker absolutt ikke å skille meg ut, hater oppmerksomhet :/ jeg går etter det jeg liker uten at det er populært eller ikke.. bryr meg ikke noe om merke heller.. kjøper og går i det jeg syns er fint..

Skrevet

Kommer an på dagsformen og anledningen. Noen ganger er jeg veldig nøytral, andre ganger har jeg unike antrekk. Skiller meg aldri ut på måten "oi, se på henne", mer "kult, den har jeg ikke sett før". På jobb er jeg formell og kjedelig, så må ha litt farger når det er helg :) Noen dager er det gøy å ha på noe folk legger merke til, andre dager vil jeg bare gli inn i mengden og håper jeg ikke møter noen jeg kjenner. Jeg får visst ikke helt bestemt meg :)

Skrevet

Jeg kler meg kun i sort, mye skjørt og kjoler, blonder, og lignende. Jeg *prøver* ikke å se annerledes ut, kler meg i det jeg liker, men ser jo at jeg skiller meg litt ut da...

Anonymous poster hash: 0cdfa...b3d
Skrevet

Jeg tror jeg er ganske lik andre.. Blir mye kjedebutikk klær, men er egentlig ikke fornøyd med stilen min. Føler at jeg ikke får det helt til, tror jeg er altfor kritisk til hva jeg kan bære av klær. Gjør meg ikke noe å være lik, men skulle ønske at jeg hadde en stil :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet (endret)

Eelsker min rosa treningsdress. Den påbildet mitt :) Det er mei lizm :)

Endret av Vicky Pollard
Skrevet

Eelsker min rosa treningsdress. Den påbildet mitt :) Det er mei lizm :)

Er det ikke RÅSA du mener?

Anonymous poster hash: 0cdfa...b3d

Skrevet

Jeg er nok veldig plain når det kommer til klær, hår, sminke og tilbehør. For meg er det verken viktig å skille seg ut eller være lik andre. Men fokuserer på å se anstendig ut og moderere meg litt.

Skrevet

Tja vil si jeg er ganske plain, brukser stort sett jeans, topp/bluse, men er og veldig glad i lag på lag med strikk og skjerf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...