Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #1 Skrevet 7. oktober 2013 Er det noen her som har erfaring med bruk av omega 3 og vitamin D mot å gå helt i svart i mørketiden? Hvor mye tar man av hva? Anonymous poster hash: 07c7f...b55
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #2 Skrevet 7. oktober 2013 5ml tran (=en spiseskje) er anbefalingene fra helsedirektoratet. Jeg vet ikke noe om dette påvirker depresjon, men vil jaffal tro at det ikke kan skade. Jeg tenker det sører maskineriet litt og hjernecellene jobber bedre og derfor blir man kanskje ikke mer nedtrykt av og ta det. Men jeg har ca alltid tatt tran og får like mye hjernetåke i mørketiden likevel. Frisk luft og kakao under teppe forran tv og ikke for mye på programmet + trening gjør at det ikke blir så værst. I år er første år uten eksamner, så det hjelper, men også første år med baby og nattamming ++ så det hjelper nok ikke:) Anonymous poster hash: 73b33...dfe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #3 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg tror det er kjempelurt å ta både omega3 og d-vitamin om man sliter med vinterdepresjon. I tillegg tror jeg du gjør kjempelurt i å utnytte det lille dagslyset som faktisk er. Om du har mulighet, vær ute de timene det faktisk er lyst, tror det kan hjelpe masse Anonymous poster hash: 0e814...3c9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Nei, men har meget god erfaring med Johannesurt og dagslyslampe. Anonymous poster hash: 64b21...5bd
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #5 Skrevet 7. oktober 2013 Dytter. Er det noen som kan si hvor mye de har tatt av tilskudd og følt forbedring? Anonymous poster hash: 07c7f...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå