ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Noen som vet hvor de tok veien? Er de på ett annet forum? Er jo helt dødt her etter masseflukten for en stund siden..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg vet enkelte tok turen til KG, men jeg vet ikke om det gjaldt alle.
*Teoline* Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har en ørliten følelse av at Luten ihvertfall er tilbake på Anonym i ny drakt. Syns jeg kjenner igjen den hvasse pennen
Syrin84 Skrevet 3. november 2013 #5 Skrevet 3. november 2013 Nå har ikke jeg vært på dib på 5 år.. Men jeg husker sug lut, angelica osv.. Så var det han mannen (husker ikke nick), som ble avslørt.. Han hadde rakket ned på sykemeldte og andre i vanskelige situasjoner. Så var han visst i en helt håpløs situasjon selv.. aw.. Det var tider det! Drama på DIB
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. november 2013 #6 Skrevet 4. november 2013 Nå har ikke jeg vært på dib på 5 år.. Men jeg husker sug lut, angelica osv.. Så var det han mannen (husker ikke nick), som ble avslørt.. Han hadde rakket ned på sykemeldte og andre i vanskelige situasjoner. Så var han visst i en helt håpløs situasjon selv.. aw.. Det var tider det! Drama på DIB det var Dr. Yppert *mimre mimre*
sug lut Skrevet 7. november 2013 #7 Skrevet 7. november 2013 Jeg har en ørliten følelse av at Luten ihvertfall er tilbake på Anonym i ny drakt. Syns jeg kjenner igjen den hvasse pennen Nei, der tok du nok feil, men bare en fordel om det er hvasse penner i omløp. Nå, derimot, er jeg, om ikke &co, tilbake.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. november 2013 #9 Skrevet 7. november 2013 Jeg har en ørliten følelse av at Luten ihvertfall er tilbake på Anonym i ny drakt. Syns jeg kjenner igjen den hvasse pennen Nei, der tok du nok feil, men bare en fordel om det er hvasse penner i omløp. Nå, derimot, er jeg, om ikke &co, tilbake. I engledrakt?!
sug lut Skrevet 7. november 2013 #10 Skrevet 7. november 2013 Jeg har en ørliten følelse av at Luten ihvertfall er tilbake på Anonym i ny drakt. Syns jeg kjenner igjen den hvasse pennen Nei, der tok du nok feil, men bare en fordel om det er hvasse penner i omløp. Nå, derimot, er jeg, om ikke &co, tilbake. I engledrakt?! Jepp, i engledrakt. Rød. Det er for engler som har pult.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 7. november 2013 #11 Skrevet 7. november 2013 Jeg har en ørliten følelse av at Luten ihvertfall er tilbake på Anonym i ny drakt. Syns jeg kjenner igjen den hvasse pennen Nei, der tok du nok feil, men bare en fordel om det er hvasse penner i omløp. Nå, derimot, er jeg, om ikke &co, tilbake. I engledrakt?! Jepp, i engledrakt. Rød. Det er for engler som har pult. Å hun kom, kom, kom Som en gyllen flom Hun kom som en engel Og forsvant. Noe sånt? Tatt ut av sammenheng og alt..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. november 2013 #12 Skrevet 7. november 2013 Jepp, i engledrakt. Rød. Det er for engler som har pult. Å nei du, engler puler ikke, de elsker!
sug lut Skrevet 7. november 2013 #13 Skrevet 7. november 2013 Jepp, i engledrakt. Rød. Det er for engler som har pult. Å nei du, engler puler ikke, de elsker! Ikke denne her. Denne multitasker. Du ser vel forøvrig at den kommer flyvende med en buttplug?
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 7. november 2013 #14 Skrevet 7. november 2013 Jepp, i engledrakt. Rød. Det er for engler som har pult. Å nei du, engler puler ikke, de elsker! Ikke denne her. Denne multitasker. Du ser vel forøvrig at den kommer flyvende med en buttplug? Hehe, jeg ble så satt ut av glorien at jeg helt overså buttplugen. Men da virker det litt mere troverdig. Velkommen tilbake, begge to
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 7. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 7. november 2013 Dette er jo som julaften, nyttårsaften og bursdag på samme dag;) halleluja 👏😃
Musemorbr / Skrevet 7. november 2013 #16 Skrevet 7. november 2013 Er det andre enn meg som egentlig er litt sjokkert over at ingen stjal nicket mens luten var ute?
sug lut Skrevet 7. november 2013 #17 Skrevet 7. november 2013 Er det andre enn meg som egentlig er litt sjokkert over at ingen stjal nicket mens luten var ute? Ja, jeg! Jeg hadde i så fall måttet grave lenger tilbake og bli "sug lut satan i toern", og det er jo smått omstendelig, selv om det har sine gode lange tradisjoner.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. november 2013 #18 Skrevet 7. november 2013 Er det andre enn meg som egentlig er litt sjokkert over at ingen stjal nicket mens luten var ute? Hun hadde i det minste en copycat en stund da. En halvdårlig sådan, men dog.
sug lut Skrevet 7. november 2013 #19 Skrevet 7. november 2013 Er det andre enn meg som egentlig er litt sjokkert over at ingen stjal nicket mens luten var ute? Hun hadde i det minste en copycat en stund da. En halvdårlig sådan, men dog. Du vet at hver gang du sier at noen likner på noen andre så blir begge parter fornærma?
Frenzia Skrevet 7. november 2013 #20 Skrevet 7. november 2013 Er det andre enn meg som egentlig er litt sjokkert over at ingen stjal nicket mens luten var ute? Hun hadde i det minste en copycat en stund da. En halvdårlig sådan, men dog. Du, hvem var det? Jeg hadde en så snodig drøm her om dagen, men klarer ikke å finne ut om jeg faktisk var inspirert av faktiske hendelser eller om jeg må gi Ole Blund-pulveret hele æren.
PintSizedDictator Skrevet 8. november 2013 #22 Skrevet 8. november 2013 Jeg som var på vei i seng.... -Måtte- Innom her en tur og hurra for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå