Gå til innhold

Hva synes dere om barnehagepersonal som favorittiserer... ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

en dame i bhg til sønnen min er litt vel opptatt av sønnen min.. hun snakker om at hun er moren hans når jeg ikke er der og nusser og klemmer (ikke på munn altså).. hun er tydelig veldig opptatt av han og sier det hele tiden at han er best osv.. 

Er dette greit?  

Anonymous poster hash: 785f8...706
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er det ikke. Greit at man liker noen barn bedre eller har bedre kjemi med de, men barnehagepersonale skal være bevisst på dette og behandle alle barna likt. Tenk på de barna som aldri får en ekstra klem eller et godord fra personale. Det må gjøre vondt for et lite barn!

Skrevet

en dame i bhg til sønnen min er litt vel opptatt av sønnen min.. hun snakker om at hun er moren hans når jeg ikke er der og nusser og klemmer (ikke på munn altså).. hun er tydelig veldig opptatt av han og sier det hele tiden at han er best osv.. 

Er dette greit?  

Hvordan vet du at hun sier det når du ikke er der? At hun klemmer på sønnen din er vel bare fint, men at hun sier hun er moren er jo bare rart. Høres ut som en ung uerfaren barnehagassistent

Anonymous poster hash: ce33e...5d2

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Beklager... Barnehagepersonell og favoriserer... Ingen ordliste på tlf?

Skrevet

Favorittiserer......den var ny

FAVORISERER!!!

Anonymous poster hash: 40500...8f7

Skrevet

Så koselig for sønnen din da :)

Jeg har også en sønn som har fått mye oppmerksomhet av enkelte ansatte i bhg, og jeg tar det som et kompliment. Har selv jobbet i bhg, og dessverre er det slik at enkelte barn er helt pyton å være sammen med... man er jo sammen med de også, men mest fordi man må. Er ikke koselig å bruke dagen på å fotfølge barn som slår, sparker og er ufine med andre barn, og som du må snakke til hele tiden og stoppe i utageringer. Er ikke riktig at noen barn blir favoritter, men sånn er det dessverre. Bhg ansatte er bare mennesker.

Anonymous poster hash: d5511...a07
Skrevet

Er dette greit?  

Hvordan vet du at hun sier det når du ikke er der? At hun klemmer på sønnen din er vel bare fint, men at hun sier hun er moren er jo bare rart. Høres ut som en ung uerfaren barnehagassistent

Anonymous poster hash: ce33e...5d2

Jeg vet det fordi hun forteller meg det og jeg ser det når jeg er der. 

Skrevet

Beklager... Barnehagepersonell og favoriserer... Ingen ordliste på tlf?

Gikk litt fort da jeg skrev.. og da jeg ikke har autokorrektur så ser jeg ikke alltid feilene.. Men det var hjertelig snilt av deg å gjøre meg oppmerksom på det.. TAKK  :rolleyes:  :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...