Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Etter den interessante debatten som var ang. filming og publisering av barn har jeg bestemt meg for å skrive bacheloroppgave om barns rett til privatliv og om etiske grenser for hva man bør publisere om egne barn, med utgangspunkt i en viss sak som ikke kan nevnes her inne. Har gruet meg voldsomt og manglet motivasjon til å finne tema til bachelor. Nå er det i boks og jeg gleder meg til å sette i gang! TAKK til alle, på begge sider, som var med i debatten som var i helgen! *smask fra studenten* Anonymous poster hash: 6e437...e62
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Hva studerer du? Spennende tema, ja! Anonymous poster hash: 685d3...594
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, det er et interessant tema, og det er synd at diskusjonen ble sablet ned på den måten den ble. For det er en spennende diskusjon sånn rent generelt.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Hva studerer du? Spennende tema, ja! Anonymous poster hash: 685d3...594 Barnevern Anonymous poster hash: 6e437...e62
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Spennende tema ja, noen foreldre mangler jo totalt filter for hva de deler på nett om ungene sine, mens andre er så strenge at de nekter mormor å ha et bilde av barnet på den lukkede facebookprofilen sin... Anonymous poster hash: b552a...cf4
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, det er et interessant tema, og det er synd at diskusjonen ble sablet ned på den måten den ble. For det er en spennende diskusjon sånn rent generelt. Det var en av de bedre diskusjonene jeg har vært med på her inne og det var så interessant at debatten tok en spennende vending mot etikken og ikke endte med hets eller personangrep. Var mange flotte Dibbere med på begge sider og det var jævla trasig at den ble fjernet! Vet du forresten om tråder blir lagret noe sted eller blir det borte for alltid? Var mange gode momenter der som jeg gjerne skulle hatt HI Anonymous poster hash: 6e437...e62
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, det er et interessant tema, og det er synd at diskusjonen ble sablet ned på den måten den ble. For det er en spennende diskusjon sånn rent generelt. Det var en av de bedre diskusjonene jeg har vært med på her inne og det var så interessant at debatten tok en spennende vending mot etikken og ikke endte med hets eller personangrep. Var mange flotte Dibbere med på begge sider og det var jævla trasig at den ble fjernet! Vet du forresten om tråder blir lagret noe sted eller blir det borte for alltid? Var mange gode momenter der som jeg gjerne skulle hatt HI Anonymous poster hash: 6e437...e62 Jeg tror ikke de blir helt borte for admin, men "gjemt", for jeg vet av tilfeller der tråder har blitt gjenopprettet etter å ha vært "slettet". Du kan jo henvende deg til Elin pesonlig for å høre. Samtidig "eier" jo Klikk.no alle tråder, temaer og svar her inne, og skriver ofte artikler utifra dem selv. Så det spørs jo om de vil "låne" deg den aktuelle tråden da. Men lykke til med oppgaven, det kan bli spennende.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, det er et interessant tema, og det er synd at diskusjonen ble sablet ned på den måten den ble. For det er en spennende diskusjon sånn rent generelt. Det var en av de bedre diskusjonene jeg har vært med på her inne og det var så interessant at debatten tok en spennende vending mot etikken og ikke endte med hets eller personangrep. Var mange flotte Dibbere med på begge sider og det var jævla trasig at den ble fjernet! Vet du forresten om tråder blir lagret noe sted eller blir det borte for alltid? Var mange gode momenter der som jeg gjerne skulle hatt HI Anonymous poster hash: 6e437...e62 Jeg tror ikke de blir helt borte for admin, men "gjemt", for jeg vet av tilfeller der tråder har blitt gjenopprettet etter å ha vært "slettet". Du kan jo henvende deg til Elin pesonlig for å høre. Samtidig "eier" jo Klikk.no alle tråder, temaer og svar her inne, og skriver ofte artikler utifra dem selv. Så det spørs jo om de vil "låne" deg den aktuelle tråden da. Men lykke til med oppgaven, det kan bli spennende. Skal høre med Elin. Takk!! Anonymous poster hash: 6e437...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå