Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Eller hva har dere drevet med hittil? Anonymous poster hash: 46f8e...4f9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, men skulle GJERNE gjort det... Har to febersyke unger som er i tidvis strålende form og tidvis sutrete og slitne. Vi har tegnet, malt, bakt, sett på film og lekt med den nye elektriske fisken eller hva det heter. Har mest lyst til å slippe de ut i hagen, men formen er dessverre ikke helt der. Anonymous poster hash: ced89...15d
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 ingenting av verdi Bare daffa inne med tvn som barnevakt. Men kidsa fikk bake litt da, lage noen rundstykker. Men de burde absolutt blitt tatt med ut på en aldri så liten luftetur Anonymous poster hash: 4b2a4...ed0
Sjokoman Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, nettopp kommet inn etter noen timer ute på tur. lekt, syklet, og boller og kakao. Deilig høstdag:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Nei men kortstokken har vert i farta. Anonymous poster hash: 6370a...6ed
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Mannen har, jeg har laget linsegryte, bakt og gjort rent. Nå slåss vi litt med å få haugen av vasketøy unna før enda en uke starter og så er det familiemiddag etterpå :-) Anonymous poster hash: e9d24...bdf
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg sov på sofaen, mann og barn var ute
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, jeg er ikke så glad i de lekene de liker, men vi har vært ute sammen og jobbet litt i haven før jøde heller ville leke. Ellers har jeg løpt over en mil, tatt et langt bad og satt over middagen. Anonymous poster hash: f5ff6...bb1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Nei det har regnet sånn Anonymous poster hash: ef76c...bab
Major HotLips Houlihan Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Pappaen har vært ute med ettåringen og jeg har vært inne med baby. Hun sover heldigvis så jeg har gjort litt husarbeid og kosa meg med stille hus og strikketøy deilig søndag!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Mannen har vært ute med dem 2 ganger. Han er alltid ute med dem, hver dag. Jeg ligger høygravid på sofaen. Anonymous poster hash: b29dd...823
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 Her i Tønsberg er det fantastisk vær. Sol fra klar himmel og 12-14 grader. Vi har vært ute og fisket fra båten med barna fra 10 og kom tilbake for en times tid siden. Barna leker fortsatt i hagen. Dere dom bare har vært inne, er det dårlig vær? Anonymous poster hash: dd474...cc8
Gjest Julia1984 Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Vært på skogstur i 3-4 timer, gått en løype på 7 km. Ikke verst for 3 åringen. Brent bål og spikket pinner. Mmmm....elsker sånne søndager!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Her i Tønsberg er det fantastisk vær. Sol fra klar himmel og 12-14 grader. Vi har vært ute og fisket fra båten med barna fra 10 og kom tilbake for en times tid siden. Barna leker fortsatt i hagen. Dere dom bare har vært inne, er det dårlig vær? Anonymous poster hash: dd474...cc8 Nei, er fint her på eik også men idag har jeg lyst å være inne, så mannen tok med barna ut litt Anonymous poster hash: 50758...7f8
☆☆☆ Skrevet 6. oktober 2013 #15 Skrevet 6. oktober 2013 Har vore inne med sjukt barn, vi skulle på besøk i dag, men det utgår grunna sjukdommen.
*Teoline* Skrevet 6. oktober 2013 #16 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har vært inne og laget middag og latt meg provosere på dib, mens minsta har vært ute med storesøsken. Stor aldersforskjell har mange fordeler Det regner og er surt her, så jeg var glad jeg slapp ut i dag, men ellers er vi ute hver dag uansett vær. Hun finner skoene sine og krabber til døren som en annen hund, så da er det bare å ta turen ut <3
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 6. oktober 2013 #17 Skrevet 6. oktober 2013 Vi har vært ute og gått en lang tur på en skogsvei her i Skåne. Vi har sett sommerfugler, svære hårete larver, marihøner, en stor rød og grønn gresshoppe, tre store okser, to gamle sauer, en hest og en liten ponni. Og jeg var dritredd dem alle sammen *skjemmes* følte meg plutselig bare så liten med små barn og de store dyra (og rare insektene )
Line-mamma til to herlige Skrevet 6. oktober 2013 #18 Skrevet 6. oktober 2013 Høygravid på overtid å sliiten mamma:-) men mannen var ute med jentungen noen timer ista:-)
frk Nilsen Skrevet 6. oktober 2013 #19 Skrevet 6. oktober 2013 Vært på tur i skogen, tent bål, grillet pølser og pinnebrød. Nå skal jeg straks sette over middagen, ei stor gryte med gulasj, perfekt høstmat!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #20 Skrevet 6. oktober 2013 ute og lekt i 3,5 t Anonymous poster hash: 0bfe5...2f7
Twintipp og himmelblå Skrevet 6. oktober 2013 #21 Skrevet 6. oktober 2013 Ja, jeg har hatt med overnattingsgjesten og min sønn til gamlebyen. Der har vi matet ender, plukket 105 kastanjenøtter, lekt på lekeplassen og spist is i solen:o) På vei hjem stoppet vi innom spøkelseshuset, veldig spennende! Nå sitter de med hver sin bok mens laksen koker og mor tar en liten datapause:)
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #22 Skrevet 6. oktober 2013 Ja. Først sykkeltur med pappa. Også har alle gått tur i skogen etter det. Anonymous poster hash: 1da7f...8aa
Gjest cd0da Skrevet 6. oktober 2013 #23 Skrevet 6. oktober 2013 Nei. Mata endene samtidig som vi var i butikken. Utenom det slappes det av inne idag
Edelweis Skrevet 6. oktober 2013 #24 Skrevet 6. oktober 2013 Nei, det pissregner her i trøndelag i dag. jentene er borte på bursdag og hos en venninne mens minsten er febersyk, så da har vi slappet av inne! kjedelig, men sånn er det noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #25 Skrevet 6. oktober 2013 Ungene mine er så flinke så de klarer å aktivisere seg selv! De går ut og leker! Helt alene! Imponert? Anonymous poster hash: 32051...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå