Gå til innhold

Jeg har hatt den sykeste opplevelsen i natt! Forstår ingenting!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i tomannsbolig,og har et ikke-eksisterende forhold til de som bor vegg i vegg. Vi er veldig forskjellige, samt at kona i huset der er lærer på skolen og mildt sagt spesiell. De er ca. 50 år, og har to store barn som bor hjemme, vi er midt i 20 åra. Vi har hatt noen småkrangler fordi de mener at resten av nabolaget skal være musestille etter at de har lagt seg kl. 22. hver eneste dag, hversag som helg...

Uansett. 02.30 i natt ringte telefonen min, og det var skjult nr. Jeg tok den ikke, men det ringte igjen og igjen. Tilslutt tok samboeren min det, for vi ble jo redde for at det var skjedd noe med noen... Peronen som ringer presanterer seg med navnet til mannen vegg i vegg. Hele familien der har dialekt, og stemmen og dialekten på den som ringte var helt lik.

I hvert fall, han spør etter meg, sier at han må snakke med meg, for han pleier ofte å være her å snakke med meg om kona si, (heretter omtalt som **).

Vi sier ingenting, og han begynner å gråte. Sier at han må fortelle en hemmelighet. Han hulker, og forteller at han ønsker at ** skal straffe han fordi han har så liten pikk... At hun ikke vil ha sex med han på grunn av den lille pikken, og at han bare får lov å suge på tærne hennes mens han må bruke andre ting på henne enn seg selv.

Det tar helt av, vi har bare satt tlf. på høytaler og sier ingenting. Mannen min kler på seg for å gå over der, men jeg nekter han fordi mannen på tlf. har åpenbart klikket.  Etter at han har snakket om hvor mye han ønsker å bli missbrukt og å være slaven til kona si og oss, ringer jeg politiet. De prøver å få kontakt med han, uten hell. Det blir stille fra han etter dette. Vi avtaler med politiet at de ikke kan prioritere å komme pga. mye annet som skjer, og vi skal anmelde det i dag, slik at de sporer telefonnummeret, og vi får vite om det virkelig var naboen.

Jeg tror at det er han, men håper samtidig ikke. Mye av det han sa var helt jævlig og sinnsykt! Hva søren gjør vi, hvis det viser seg å være han???

Anonymous poster hash: 3dfcc...0a4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode råd, men sier bare : Hjelpes !

Skrevet

??!! Herregud da! Så ekstremt creepy!

Håper for Guds skyld det ikke var naboen, det vil bli så kleint! Menmen.. Hvis det var naboen kommer de nok til å flytte ganske fort..!

Anonymous poster hash: ee3e9...eb1

Skrevet

Seriøst?

Anonymous poster hash: b33ca...a2c
Skrevet

Wow! Jeg skjønner godt at dere er rådløse og forvirret. Jeg har heller ingen gode råd, annet enn å ta ett langt møte/avhør med politiet og få greie på hva dere skal gjøre videre.

Anonymous poster hash: 49edc...295

Skrevet

Flytter!!!

Anonymous poster hash: 8d9fc...c90
Skrevet

Heldigvis tok vi opptak av samtalen! Måtte høre på det da jeg våknet i dag, for jeg kunne virkelig ikke forstå annet enn at jeg hadde drømt. Men neida... Blir helt kvalm!

HI

Skrevet

Hvis det var han, så har dere gjort riktig å kontakte politiet. Hvis ikke det var han, så er det også bra at dere kontaktet politiet pga denne tlfsamtalen. Se om dere kan snakke med han alene også for å finne ut av dette og la politiet ta saken videre.

Anonymous poster hash: 80a08...c08
Skrevet

Kona burde kontaktes og bli advart. Først som sist.

Anonymous poster hash: afe62...840
Skrevet

Samboeren min er hos politiet nå, jeg vet ikke hvor raskt det går å finne ut hvem det er som ringte, men etter hva jeg forstod så skal det være en kjapp ting for politiet å finne ut av. Vi må deretter ta det med naboen hvis det faktisk viser seg å være han. Ja, de er utrolig sære, men jeg hadde virkelig ikke trodd at de var DER liksom! UGG!

HI

Skrevet

Har samboeren din kommet hjem igjen? Håper dere finner ut hva dette var for noe!

Anonymous poster hash: 49edc...295

Skrevet

Det der var så creepy at jeg fikk helt gåsehud, fytti grisen. Funnet ut noe mer?

Skrevet

Herregud, jeg hadde kasta opp! Så utrolig ekkelt og creepy :S Men hva skjer nå? Dere kan jo ikke akkurat unngå de heller. Stakkars dere :P

Anonymous poster hash: 066c2...7a5
Skrevet

Hei! Han har kommet hjem nå, men politiet har ikke ressurser til å begynne med det som trengs for å få ut telefonnummeret i dag. Vi bor på et lite sted... Men vi ble lovet at de skal spore telefonnr. i morgen! Kona til naboen kom akkurat hjem, så tydelig at han har hatt en liten høstferie alene. Jeg har snakket med en annen nabo nå, som kjenner han bedre enn oss, og de fikk høre lydopptaket og trodde også at det var naboen! Skulle så gjerne visst NÅÅÅ!!!!

HI

Skrevet

Herlighet, litt av en historie...

Her er det egentlig mange muligheter

* det kan ha klikket for mannen

* kanhende er det faktisk mannen som terroriseres av kona (det skjer at kvinner mishandler menn også, fysisk og eller psykisk) slik at dette var mannens rop om hjelp

* kanskje er det en annen person som ønsker å hevne seg på ekteparet

* kanskje ekteparet bare er leie av dere og ønsker at dere skal flytte ;)

* sikkert flere muligheter også...

Her plikter du å oppdatere oss, HI! ;)

Og jeg tror jeg ville begynt å se meg om etter et annet sted å bo, ja...

Anonymous poster hash: 37c55...dbe
Skrevet

Hei! Han har kommet hjem nå, men politiet har ikke ressurser til å begynne med det som trengs for å få ut telefonnummeret i dag. Vi bor på et lite sted... Men vi ble lovet at de skal spore telefonnr. i morgen! Kona til naboen kom akkurat hjem, så tydelig at han har hatt en liten høstferie alene. Jeg har snakket med en annen nabo nå, som kjenner han bedre enn oss, og de fikk høre lydopptaket og trodde også at det var naboen! Skulle så gjerne visst NÅÅÅ!!!!

HI

Bra politiet tar tak i det i morgen, da.

Men du.... dere bør ikke la andre få høre lydopptaket. Ikke helt sikker på om det er lovlig så lenge mannen selv ikke var klar over at det ble tatt opp.

En ting er at det blir ekstremt ubehagelig om hele nabolaget skal ha hørt det, eller hørt om det. En annen ting er at det er dumt om dere har tråkket over en grense og får problemer fordi dere lar andre høre det.

Jeg ville  gitt politiet en kopi av samtalen, og så ville jeg ha slettet samtalen slik at jeg ikke lenger hadde noe lydopptak selv.

Skrevet

dere bør ikke la andre få høre lydopptaket. Ikke helt sikker på om det er lovlig så lenge mannen selv ikke var klar over at det ble tatt opp.

Det er lovlig så lenge en part (det vil si enten den som ringer eller den som blir ringt til) vet at det blir tatt opp. TS visste selv at TS tok opp samtalen. Da er det lovlig. Begge parter trenger ikke å vite for at det skal være lovlig. Veldig kjekt. :)

Skrevet

Vi skal absolutt konfrontere de med dette, men jeg vil bare være 100% sikker på at det er hans telefonnummer før jeg går videre med saken! Dere blir absolutt oppdatert!!

HI

Skrevet

Kan det tenkes at de eldre barna har hatt en fuktig kveld og tulleringer?

Hvorfor ringer han deg og legger ut alt dette?

Anonymous poster hash: 21b32...024
Skrevet

#16:
Politiet ba oss gjøre opptak når vi snakket i natt. Vi fortalte da at vi var litt usikre på om det faktisk var han, og da sa de at vi gjerne kunne la noen andre høre, dersom det var noen vi kjente og stolte på som kunne mene noe om stemmen.

HI

Skrevet

#16:

Politiet ba oss gjøre opptak når vi snakket i natt. Vi fortalte da at vi var litt usikre på om det faktisk var han, og da sa de at vi gjerne kunne la noen andre høre, dersom det var noen vi kjente og stolte på som kunne mene noe om stemmen.

HI

Fint, da vet dere i hvert fall at dere ikke gjør noe galt med å la andre lytte til opptaket!

Var det jeg tenkte mest på.

Skrevet

Skal politiet ha bedt dere la andre høre opptaket og se om de kjenner dem igjen? Jeg synes det høres veldig rart ut. Det der er jo å utlevere andre andre på det groveste. Enten det var ham eller ikke. Synes det er rart at politiet oppfordrer til slik.

Anonymous poster hash: 9a3f3...7ff

Skrevet

Skal politiet ha bedt dere la andre høre opptaket og se om de kjenner dem igjen? Jeg synes det høres veldig rart ut. Det der er jo å utlevere andre andre på det groveste. Enten det var ham eller ikke. Synes det er rart at politiet oppfordrer til slik.

Hvis det er han så har han begått en grov kriminell handling. Hvis det ikke er han har han jo ikke noe å frykte?

Skrevet

Man er uskyldig til det motsatte er bevist. Og er han uskyldig er set ærekrenkelser. Synes det er rart at politiet oppfordrer til det.

Skrevet

Jeg skjønner like lite av situasjonen som hva dere gjør!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...