Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #1 Skrevet 6. oktober 2013 Har lovet ungen å dra i bassenget med bestefar idag, men han har blitt tett og fått den grusomme natthosten. Formen er ellers fin. Ville dere dratt i bassenget da? Vet ikke om basseng kan bidra til å gjøre det verre, så derfor jeg spør Anonymous poster hash: 0ff62...8c8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber. Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 En person med astma bør ikke bare i basseng med klor. Og i alle fall ikke når den allerede er tett. Google det Anonymous poster hash: f112e...e80
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber.Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484 What? Hvor får du det fra? Anonymous poster hash: 4fcfe...813
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #5 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber.Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484 What? Hvor får du det fra? Anonymous poster hash: 4fcfe...813 Guttungen er i fin form skriver mor, ja han er litt tett, men en tur i bassenget skader ikke. Medisiner han godt før han reiser og ha med medesin om han skulle trenge det. Datteren min med astma er i basseng en gang i uken. skulle vi tatt hensyn til natthoste og tettehet ville hun aldri fått bade. Anonymous poster hash: 29989...484
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #6 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber.Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484 What? Hvor får du det fra? Anonymous poster hash: 4fcfe...813 Guttungen er i fin form skriver mor, ja han er litt tett, men en tur i bassenget skader ikke. Medisiner han godt før han reiser og ha med medesin om han skulle trenge det. Datteren min med astma er i basseng en gang i uken. skulle vi tatt hensyn til natthoste og tettehet ville hun aldri fått bade. Anonymous poster hash: 29989...484 Ja det var jo lurt å ødelegge helsa til ungen sin. Tror du hun vil takke deg for det når hun blir voksen? Anonymous poster hash: f112e...e80
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber.Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484 What? Hvor får du det fra?Anonymous poster hash: 4fcfe...813 Guttungen er i fin form skriver mor, ja han er litt tett, men en tur i bassenget skader ikke.Medisiner han godt før han reiser og ha med medesin om han skulle trenge det. Datteren min med astma er i basseng en gang i uken. skulle vi tatt hensyn til natthoste og tettehet ville hun aldri fått bade. Anonymous poster hash: 29989...484 Jeg er helt enig i at barnet kan dra å svømme slik som mor beskriver formen. Det jeg reagerte på var påstanden om at vannet er med å rense opp slimet. Har hatt astma hele livet, og kan ikke si jeg kjenner noe særlig til det.. (Var ikke meningen å virke frekk) Anonymous poster hash: 4fcfe...813
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber.Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484 What? Hvor får du det fra? Anonymous poster hash: 4fcfe...813 Guttungen er i fin form skriver mor, ja han er litt tett, men en tur i bassenget skader ikke. Medisiner han godt før han reiser og ha med medesin om han skulle trenge det. Datteren min med astma er i basseng en gang i uken. skulle vi tatt hensyn til natthoste og tettehet ville hun aldri fått bade. Anonymous poster hash: 29989...484 Ja det var jo lurt å ødelegge helsa til ungen sin. Tror du hun vil takke deg for det når hun blir voksen? Anonymous poster hash: f112e...e80 Tror du jeg er stokke dum i hodet mitt? jeg hadde da ikke gjort dette om ikke jeg hadde fått dette GODKJENT av ASTMA legen hennes...... men nå hnadler ikke dette om meg og mitt barn. så gi deg. Anonymous poster hash: 29989...484
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #9 Skrevet 6. oktober 2013 Astma og klor er en dårlig kombinasjon! Anonymous poster hash: 718d2...d23
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #10 Skrevet 6. oktober 2013 Send han avgårde ! så lenge han ikke har feber.Bare si fra til bestefar og send med medesin. Medisiner han godt før de reiser. om ikke annet så er vannet med å rense opp litt i slim. Anonymous poster hash: 29989...484 What? Hvor får du det fra? Anonymous poster hash: 4fcfe...813 Guttungen er i fin form skriver mor, ja han er litt tett, men en tur i bassenget skader ikke. Medisiner han godt før han reiser og ha med medesin om han skulle trenge det. Datteren min med astma er i basseng en gang i uken. skulle vi tatt hensyn til natthoste og tettehet ville hun aldri fått bade. Anonymous poster hash: 29989...484 Ja det var jo lurt å ødelegge helsa til ungen sin. Tror du hun vil takke deg for det når hun blir voksen? Anonymous poster hash: f112e...e80 Tror du jeg er stokke dum i hodet mitt? jeg hadde da ikke gjort dette om ikke jeg hadde fått dette GODKJENT av ASTMA legen hennes...... men nå hnadler ikke dette om meg og mitt barn. så gi deg. Anonymous poster hash: 29989...484 Det var dine ord .... Anonymous poster hash: f112e...e80
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #11 Skrevet 6. oktober 2013 Herregud hva er det med folk. Barn må få leve selvom de har astma!!! Anonymous poster hash: 4fcfe...813
Mamma_til_2 Skrevet 6. oktober 2013 #12 Skrevet 6. oktober 2013 min jente har astma men hun er da i bassenget, barn må få leve selv med astma, gi med først og ta den med, si til bestefar at han har ett ekstra øye med henne!
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #13 Skrevet 6. oktober 2013 Takk for svar. Da blir det en tur i bassenget, medisin er pakket ned og skal gi før vi drar. Sjekket på naaf og der sto det at man godt kunne bade med astma. Var tettheten jeg var usikker på, men ber bestefaren om å følge med på pusten hans Anonymous poster hash: 0ff62...8c8
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #14 Skrevet 6. oktober 2013 Jeg har astma, og jeg blir vesentlig mye tettere i brystet når jeg er i klor-basseng. Så jeg ville ikke tatt han med. Anonymous poster hash: 79f4c...942
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå