Gå til innhold

Flere som er våkne her nå, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva driver dere med, hvorfor er dere oppe nå?

Jeg klarer alltid på en eller annen måte å snu døgnet helt de helgene jeg har barnefri, så jeg er overhodet ikke trøtt enda..

Hører på Depeche Mode, ser på "Investigation Discovery"-kanalen, surfer litt på nett og spiller litt Candy Crush innimellom.

Spiser på et gravensten-eple, og blir litt melankolsk og nostalgisk av musikken.

Tenker på at jeg savner en venn/kjæreste, men at jeg ikke har noe å tilby selv akkurat nå i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg har tenkt å gå en (times) tur. Faktisk har jeg tenkt på det siden klokken var en 22. Men så kom jeg på at jeg må lade mobilen først så jeg kan lytte på musikk mens jeg går turen. Men så har jeg blitt så oppslukt av å bare surfe på nett, eller også er det bare det at jeg ikke er inspirert nok til å gå, så jeg er bare blitt sittende så langt. :P

Jeg "henger" på experienceproject.com og leser og skriver svar på spørsmål, leser om andres erfaringer, tanker, og mye rart.

Har ikke noe å tilby jeg heller i grunnen. Så samme problem her... :-/

Anonymous poster hash: 800ee...6dd
Skrevet

Jeg er våken!:-p

Sitter oppe med syk baby, og ser på the closer, samt surfer litt..:)

Skrevet

Ja.Tyv luskende rundt husene

Anonymous poster hash: 75e50...8fd

Skrevet

Nattamming her!

Anonymous poster hash: ac905...4ee

Skrevet

Er våken enda. Har influensa eller noe liknende, og sover når jeg kjenner jeg må, men er så vidt på bedringens vei etter noen dager.

Skrevet

Lider av søvnløshet og har egentlig hatt det siden jeg var barn. 

Men trives på natten da. Leser, hører på musikk, skriver, titter litt innom enkelte nettsider, spiller eller ser filmer.

Og tommel opp for Depeche Mode! 

Skrevet

Ja, tommel opp for Depeche :)

Skrevet

Da passer det jo bra med noen spørsmål til natteravnene ;):

1. Beste Depeche Mode låt?

2. Beste Depeche Mode album?

Min vurderinger er:

1. In your room eller Home

2. Ultra

Skrevet

1.Stripped

2. Ultra og Violator

Skrevet

Ligger våken på 2 timen etter at gubben kom ranglende til sengs halv 3.. er lyyys våken og irritert på mannebeinet for at satt så lenge å drakk med min familie 1 døgn etter at bestemor ble gravlagt.. eneste grunnen til at jeg måtte legge meg var fordi jeg må opp med guttungen kl halv 7. Kommer ikke til å få sove mer heller, så synes litt synd på meg selv i tillegg:-p

ligger å spekulerer på om det er passende "straff" at jeg legger meg på sofaen for resten av natten så mannen faktisk må stå opp med gutten alikevell for å lete etter meg:-p

Skrevet

Da passer det jo bra med noen spørsmål til natteravnene ;):

1. Beste Depeche Mode låt?

2. Beste Depeche Mode album?

Min vurderinger er:

1. In your room eller Home

2. Ultra

Beste sang:

Når jeg er fjollete: What's your name? 

Akkurat nå: Wrong

Men jeg liker så mange så vanskelig å si :(

Album: Ultra, tror jeg. Men igjen, mye bra.

Skrevet

Full. Det er min unnskyldning for å være oppe nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...