skjotta Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) reglene forteller oss at disse tingene (blandt annet) ikke er lov, men i lys av modereringen her de siste dagene tenkte jeg at en liten diskusjon rundt hva som legges i disse begrepene? jeg har sett flere innlegg og til og med hele tråder som har blitt fjernet de siste dagene uten at jeg synes de har brutt noen regler. "vi synes tråden tok en feil retning" var en begrunnelse... kan tråder slettes pga ting moderatorene frykter skal skje? hvorfor er det greit at noen forteller en anonym bruker at hun er stein stokk dum som legger bilder av ungene sine på fb, mens det er ikke engang lov å diskutere (saklig, til og med) om det er greit at en far legger ut video av sin døende datter på sin åpne fb side med 20 000 venner? hvor går grensen mellom det å være brutalt ærlig og "hets" eller "personangrep"? jeg sier ingenting her inne som jeg ikke sier i det virkelige liv og ingenting jeg ikke kan stå for, men jeg har flere ganger bitt anklaget for både hets og personangrep uten at jeg har ment å være/gjøre noen av delene. så hvordan tolker du forumets regler? Endret 5. oktober 2013 av skjotta
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg mener, og det har jeg også gitt utrykk for på "ris og ros" at på generelt grunnlag bør det være greit på diskutrere det tema. Man trenger ikke nevne den enkelte familie, men det er interessant å diskutere fra et etisk perspektiv Anonymous poster hash: ad8da...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå