Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Å så mye man skal mene noe om. Nå er det kjøkken som står for tur og det er sannelig ikke lett å velge. Det er jo veldig store prisforskjeller og jeg er så usikker på om de dyre er verdt prisen?? Da tenker jeg på Kvanum, Lidhult og kanskje Huseby og Sigdal som litt billigere. Er det noen av dere som har noen erfaringer å bidra med? Det er jo forskjell på 150.000 og 350.000 ja. Anonymous poster hash: 8ad1d...163
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 De er ikke verdt prisen om du ser bare på hvor lang tid det er til du må skifte kjøkken nestegang eller du forventer å få høyere pris når du selger, men om du er i den riktige omgangskretsen kan det ha betydning for din sosiale status. Den kan være vanskelig å sette en prislapp på. Anonymous poster hash: 0bb9a...196
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Vi betalte grovt for vårt Kvanum kjøkken. Kunne fått et lignende på Huseby eller Drømmekjøkken for ca 70.-80.000 tusen mindre og det kunne sikkert vært like bra. Var ikke fornuften som gjorde valget mitt, men en slags forelskelse. En dyr en. Anonymous poster hash: 8ad1d...163
Firekids Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 De er ikke verdt prisen om du ser bare på hvor lang tid det er til du må skifte kjøkken nestegang eller du forventer å få høyere pris når du selger, men om du er i den riktige omgangskretsen kan det ha betydning for din sosiale status. Den kan være vanskelig å sette en prislapp på. Anonymous poster hash: 0bb9a...196 Ja, det er jo mye man skal ta høyde for i dag.. Ingen har noensinne spurt meg hvilket kjøkken jeg har tror jeg.
skjotta Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har null sosial status, da jeg drømmer om ett nydelig ikea kjøkken med mange smarte løsninger.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Vi har akkurat bestillt dette kjøkkenet. http://www.ikea.com/no/no/catalog/categories/departments/kitchen/roomset/20134_nkro06a/ Alle jeg kjenner som har Ikea kjøkken er kjempefornøyde, og da man kan få et stort, knallfint kjøkken til 50 000,- ser jeg ikke poenget i å kjøpe ett til 200 000,- Jeg er typen som går litt lei ting etter en stund, og et kjøkken til 200 000,- hadde jeg ikke kunnet bytte ut de første 10 åra liksom, ett kjøkken til 50 000,- derimot! Anonymous poster hash: e6637...1ad
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Er IKEA-kjøkkenene i heltre? HI Anonymous poster hash: 8ad1d...163
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 For oss uinnvidde: hvilket kjøkken vil gi meg den optimale sosiale status?? Viktigere enn "likes". Anonymous poster hash: 8ad1d...163
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Vi har aldri pusset opp kjøkkenet vårt, men det var forholdsvis nyoppusset da vi kjøpte og jeg er helt sikker på at de som har pusset det opp, har valgt et billig kjøkken. Jeg vet ikke hvilket merke det er, for da vi spurte "husket de ikke akkurat da, men skulle sjekke det opp", vi fikk aldri noe ordentlig svar på det... Vårt har laminatdører og plast!benkplate. Jeg er ikke i tvil om at mamma og pappa sitt sigdalkjøkken som er ca 15år eldre er mye finere enn vårt kjøkken og skulle jeg valgt mellom de to selv, så hadde jeg ikke vært i tvil. Samtidig, så kan det jo hende at man får billigere ordentlige kjøkken også, ettersom jeg ikke har undersøkt noe... Anonymous poster hash: a2797...6bd
skjotta Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Er IKEA-kjøkkenene i heltre? HI Anonymous poster hash: 8ad1d...163 Noen av dem. Er det tre-tykkelsen som gir sosial status? Venninna mi har heltre kjøkkenbenk og det er noe herk. Den må oljes og stelles og får varige flekker av vann og andre væsker (ikke søl rødvin for da må vi pusse ned benkeplaten! Og syltetøy. ...)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Vi har et sigdal kjøkken som vi er kjempe misfornøyd med.. Vi kjøpte en pakke med hvitevarer inkl. Komfyren har stekt skjevt fra første dag, listene på kjøleskapet, som holder døren på plass har ramlet av flere ganger..Kjøkkenet er i nesten 2 år gammelt , og ting er allerede begynt å falle fra hverandre.. Når det er sagt, er kundebehandlingen hos Sigdal heller ingenting å skryte av, det fikk vi erfare da vi måtte reklamere på en del av kjøkkenet.. De fleste jeg kjenner har ikea og de er mer fornøyd enn det vi er med vårt, så tror det blir ikea neste gang.. Anonymous poster hash: 42bf8...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå