Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Vi har sett en del og en del har han sett alene.. Sliter med å finne noe nytt (kanskje det ikke finnes noe??). Vi har sett mange serier, og vi liker krim og komedie, thrillere også.. Forslag?? Gidder ikke liste opp alt vi har sett.. Skriv gjerne litt om sjanger og innhold.. På forhånd takk. Har en date med typen i kveld. Anonymous poster hash: cb899...cee
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Ja, det er jo mange. Og mange som jeg kan foreslå har sikkert du sett allerede. Siste jeg så var Derek. Men passer den kjærestepar? Nei... Anonymous poster hash: bc457...b56
*SommerFrisk* Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Hang over eller TAKEN om du ikke har sett de filmene, 1 og 2 er bra. !!
Kathrine. Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Terra Nova, sons of anarchy, stargate sg1
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Breaking bad, bra serie. Anonymous poster hash: a2f2a...227
peanutts82 Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 up all night - med christina applegate - men nå er jeg ikke så sikker på om den finnes på nettflix :/ det er en sit-com serie om et par som får baby og må takle hverdagen og alt det innebærer. veldig morsom og kjenner meg igjen i mange av situasjoenene samtidig som jeg ler meg ihjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå