Gå til innhold

Inspirert: Hva er det styggeste din x/mann har sagt til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en eks som fortalte meg hvor dårlig menneske jeg var. Da jeg brøt sammen i gråt begynte han hånlig å le og sa at han elsket å si ting som fikk han til å føle at han stakk inn en kniv, vred rundt og strødde salt i såret.

Han holdt forøvrig et skjult for meg at han var gift i flere måneder...

Anonymous poster hash: dfeeb...da5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg.

En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!"

Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke....

Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg?

Nei, det er psykopatoppførsel.

Anonymous poster hash: 2a7f3...f12

Ja, jeg vet jo at han var/er det. Men det var liksom etter at han hadde klikka, hadde sagt ufattelig mye, som om at dersom jeg var gravid så skulle han sparke meg ned trappa og fortelle alle at jeg falt. At han skulle slå meg så hardt i magen at jeg blødde alle veier etterpå. Han lirte også av seg alle de styggeste ordene og strofene en kan tenke seg. Men det var jeg liksom vant med.

Det var da han helt rolig og oppriktig sa at øynene mine var de vakreste i verden når jeg gråt, at jeg ble ordentlig redd. Sånn, kald, kvalm ....

Jeg leste en bok som heter "Menn som hater kvinner, og kvinner som elsker dem". Der skulle jeg ta for meg 26 punkter/påstander som kjennetegner en misogynist. Dersom jeg kunne svare ja på 6 eller mer, var jeg sammen med en misogynist/psykopat +++. Jeg svarte ja på 24, lukket boken, og ringte og sa jeg forlot ham.

Den boken er et tips, kanskje spesielt til deg over her som er gift med et slikt menneske nå.

Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann, som også er far til våre to barn. Jeg lærte mye i den boka, selv om livserfaring, barndom og miljø har hatt stor betydning i min mestring av å lese mennesker i dag.

Veldig leit å se at det er så mange bare her inne, som har opplevd eller opplever slike menn. Huff... :'(

Den boken leste jeg også mange år etterpå... Veldig god bok!

Anonymous poster hash: 2a7f3...f12

Skrevet

Hadde også en annen eks (som jeg var sammen med i 7 år) som sa det var bare han som kunne se skjønnheten i meg.

Anonymous poster hash: dfeeb...da5
Skrevet

Huff dette var ikke koselig lesning.

Min x behandlet meg dårlig, men snakket aldri slemt til meg. Han løy, maipulerte, var utro, truet med selvmord dersom jeg forlot han, eller ikke hadde sex med han.. Jeg klarte heldigvis å bryte fri, men han gjorde det ikke enkelt.  

Han er nå sammen med en annen og de har barn sammen, jeg lurer på hvordan hun har det. 

Min nåværende mann er verdens snilleste, behandler meg upåklagelig, men jeg merker at jeg er litt skadet fra det forrige forholdet med denne psykopaten. :(

Anonymous poster hash: 9421e...1bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...