*SommerFrisk* Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Da jeg gikk gravid med barnet mitt, sa x'en min til meg at jeg var lite tiltrekkende, og så ut som en hval. Han var skikkelig stygg mot meg under denne graviditeten, så det endte med at jeg ble alenemamma før ungen ble født. Anonymous poster hash: cfe55...968
Bustetroll Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 (endret) Tja... hvor skal man begynne..Det verste var vel den gangen han sa han skulle skjære barnet ut av magen min med kjøkkenkniven.Etterfulgt av han skulle kutte over sin egen strupe mens jeg så på, for det ville være min feil at han ble død.Eller "Synd jeg har barn med en hore", har jeg hørt nok av ganger. Endret 5. oktober 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Noen er bare helt grusomme!!! X'en min trua også sånn :-( han sa støtt og stadig at det enkleste hadde vært om han bare kunne sparke meg i magen og drepe barnet, eller kutte det ut med kniv mens jeg lå å sov osv :-( Anonymous poster hash: cfe55...968
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg skal la kompisene mine få gjengvoldta deg og knuse skallen på deg. Sagt av en ex da jeg dro. Anonymous poster hash: c61aa...08b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Hvor i all verden finner dere disse mannfolka hen. Anonymous poster hash: 58798...fe8
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Huff, da høres ikke mitt så ille ut. -helvetes drittkjerring -faen for ei feit ræv du har -fitte -jeg skal faen meg knuse deg Osv osv... Men aldri truet med å drepe hverken meg eller barna... Sjokkert. Og forresten, han er ingen ex, jeg er gift med han. Anonymous poster hash: 60222...470
Tauriel Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg gjør bare sånn og sånn så er problemet borte (demo med kniv om hvordan han skulle skjære ut ungen) Min mor har 7 barn og var frisk med alle, ikke som du som klager Jeg er mann jeg bestemmer hvor du skal gå ut På fredag kommer jeg med hjelp for du skal ta abort Er en god grunn for at det ble slutt (han er hjemsendt og pga bråk han har forårsaket)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Herregud jeg blir helt sjokkert over det dere skriver! Har heldigvis ikke opplevd noe slikt selv. Takk og lov for at de er x'er sier nå jeg!! Anonymous poster hash: 1ffea...dde
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var ikke så bra som alle de andre han hadde hatt. Anonymous poster hash: a6c29...6ca
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #11 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg skal drepe deg. Skal ikke jeg få deg, skal ingen andre heller. Finner du en annen mann skal han dø, så du. Sagt mens han sto med en pistol mot meg --jeg skal til helvete, men du skal dit sammen med meg... Anonymous poster hash: 7d62e...cdc
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Huff, da høres ikke mitt så ille ut. -helvetes drittkjerring -faen for ei feit ræv du har -fitte -jeg skal faen meg knuse deg Osv osv... Men aldri truet med å drepe hverken meg eller barna... Sjokkert. Og forresten, han er ingen ex, jeg er gift med han. Anonymous poster hash: 60222...470 Du skriver at ditt ikke blir så ille i forhold til det de andre skriver. Spør du meg er ditt MYE verre. Fordi dere fortsatt er gift! Anonymous poster hash: 1ffea...dde
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Kalte meg hore fordi jeg hadde hatt sex med andre enn han. Vi var ikke sammen lenge for å si det slik.... Anonymous poster hash: e4685...698
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg? Nei, det er psykopatoppførsel. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 Mannen min har aldri sagt noe stygt til meg. Faren min derimot har kalt meg parasitt, hore, drittunge. At igen andre enn han kan være glad i meg, at jeg kommer til å bli narkoman og uteligger. Han sa en gang; "stakkars deg, du har arva hjernen til mora di!" Har ingen kontakt i dag. Anonymous poster hash: 6715e...6c4
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 "Jævla fittekjærring! Du burde vært lobotomert!" Anonymous poster hash: 848fa...fd0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #17 Skrevet 5. oktober 2013 En jeg hadde et forhold til som hadde en del problemer med helgerus (piller og dop), var som en jojo mange ganger... Han kunne plutselig skjelle meg ut og anklage meg for absurde og stygge ting, si at han med sikkerhet visste at ingen av vennene mine egentlig likte meg og snakket dritt om meg når jeg ikke var der, si at alle nok la merke til hvor uekte jeg virket (?) og at det var tydelig at jeg hadde drevet med reklameinnspilling da jeg var yngre (?!), at jeg burde være glad for at han fikk meg til å bli så lei meg og opprørt når han brøt meg ned og gjorde meg helt forvirret- for det var jo bare fordi vi i følge han da burde ha fantastisk make-up sex etterpå, at ingen andre enn ham kom til å bli glad i meg noen gang, m.m... Jeg var nesten et vrak etter et halvt år sammen med ham, selv om han var helt fantastisk i perioder også. Var heldigvis ung, sterk og hadde gode venner som var der for meg etterpå. Men han hadde store problemer... Vet at han senere jobbet i en måned med å overtale en bekjent til å gjøre det slutt med kjæresten sin siden han elsket henne så høyt, for så når hun fortalte ham at det var slutt sa: "Haha, du tok meg vel ikke på alvor, trodde du virkelig jeg ville ha deg?!". Og han var virkelig storfornøyd med seg selv da han fortalte det til andre... Han var på dette tidspunktet nærmere 30, hvis noen skulle lure. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12
*SommerFrisk* Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #18 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg? Nei, det er psykopatoppførsel. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12 Ja, jeg vet jo at han var/er det. Men det var liksom etter at han hadde klikka, hadde sagt ufattelig mye, som om at dersom jeg var gravid så skulle han sparke meg ned trappa og fortelle alle at jeg falt. At han skulle slå meg så hardt i magen at jeg blødde alle veier etterpå. Han lirte også av seg alle de styggeste ordene og strofene en kan tenke seg. Men det var jeg liksom vant med. Det var da han helt rolig og oppriktig sa at øynene mine var de vakreste i verden når jeg gråt, at jeg ble ordentlig redd. Sånn, kald, kvalm .... Jeg leste en bok som heter "Menn som hater kvinner, og kvinner som elsker dem". Der skulle jeg ta for meg 26 punkter/påstander som kjennetegner en misogynist. Dersom jeg kunne svare ja på 6 eller mer, var jeg sammen med en misogynist/psykopat +++. Jeg svarte ja på 24, lukket boken, og ringte og sa jeg forlot ham. Den boken er et tips, kanskje spesielt til deg over her som er gift med et slikt menneske nå. Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann, som også er far til våre to barn. Jeg lærte mye i den boka, selv om livserfaring, barndom og miljø har hatt stor betydning i min mestring av å lese mennesker i dag. Veldig leit å se at det er så mange bare her inne, som har opplevd eller opplever slike menn. Huff... :'(
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #19 Skrevet 5. oktober 2013 Han sa til meg i sommer at jeg har en fat ass. Han er engelsk. Han har aldri sagt noe sånt til meg, men jeg har lagt på meg litt. Så han sa jeg har en fat ass + at han ikke syns jeg var så fin lenger. Jeg var ikke lenger attractive for han. Det gjorde meg veldig trist. Anonymous poster hash: ea410...1ac
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #20 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg? Nei, det er psykopatoppførsel. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12 Ja, jeg vet jo at han var/er det. Men det var liksom etter at han hadde klikka, hadde sagt ufattelig mye, som om at dersom jeg var gravid så skulle han sparke meg ned trappa og fortelle alle at jeg falt. At han skulle slå meg så hardt i magen at jeg blødde alle veier etterpå. Han lirte også av seg alle de styggeste ordene og strofene en kan tenke seg. Men det var jeg liksom vant med. Det var da han helt rolig og oppriktig sa at øynene mine var de vakreste i verden når jeg gråt, at jeg ble ordentlig redd. Sånn, kald, kvalm .... Jeg leste en bok som heter "Menn som hater kvinner, og kvinner som elsker dem". Der skulle jeg ta for meg 26 punkter/påstander som kjennetegner en misogynist. Dersom jeg kunne svare ja på 6 eller mer, var jeg sammen med en misogynist/psykopat +++. Jeg svarte ja på 24, lukket boken, og ringte og sa jeg forlot ham. Den boken er et tips, kanskje spesielt til deg over her som er gift med et slikt menneske nå. Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann, som også er far til våre to barn. Jeg lærte mye i den boka, selv om livserfaring, barndom og miljø har hatt stor betydning i min mestring av å lese mennesker i dag. Veldig leit å se at det er så mange bare her inne, som har opplevd eller opplever slike menn. Huff... :'( Jeg har også lest den boken, etter at det ble slutt vel og merke. Mye som falt på plass da kan man si. Har desverre barn med han. Anonymous poster hash: 28292...012
*SommerFrisk* Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #21 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg? Nei, det er psykopatoppførsel. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12 Ja, jeg vet jo at han var/er det. Men det var liksom etter at han hadde klikka, hadde sagt ufattelig mye, som om at dersom jeg var gravid så skulle han sparke meg ned trappa og fortelle alle at jeg falt. At han skulle slå meg så hardt i magen at jeg blødde alle veier etterpå. Han lirte også av seg alle de styggeste ordene og strofene en kan tenke seg. Men det var jeg liksom vant med. Det var da han helt rolig og oppriktig sa at øynene mine var de vakreste i verden når jeg gråt, at jeg ble ordentlig redd. Sånn, kald, kvalm .... Jeg leste en bok som heter "Menn som hater kvinner, og kvinner som elsker dem". Der skulle jeg ta for meg 26 punkter/påstander som kjennetegner en misogynist. Dersom jeg kunne svare ja på 6 eller mer, var jeg sammen med en misogynist/psykopat +++. Jeg svarte ja på 24, lukket boken, og ringte og sa jeg forlot ham. Den boken er et tips, kanskje spesielt til deg over her som er gift med et slikt menneske nå. Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann, som også er far til våre to barn. Jeg lærte mye i den boka, selv om livserfaring, barndom og miljø har hatt stor betydning i min mestring av å lese mennesker i dag. Veldig leit å se at det er så mange bare her inne, som har opplevd eller opplever slike menn. Huff... :'( Jeg har også lest den boken, etter at det ble slutt vel og merke. Mye som falt på plass da kan man si. Har desverre barn med han. Anonymous poster hash: 28292...012 åh... det må være veldig vanskelig for deg! Jeg slipper i alle fall å forholde meg noe mer til ham, imens du må, og det er sikkert helt grusomt. Håper han er god med barnet/barna deres! ? <3
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #22 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg? Nei, det er psykopatoppførsel. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12 Ja, jeg vet jo at han var/er det. Men det var liksom etter at han hadde klikka, hadde sagt ufattelig mye, som om at dersom jeg var gravid så skulle han sparke meg ned trappa og fortelle alle at jeg falt. At han skulle slå meg så hardt i magen at jeg blødde alle veier etterpå. Han lirte også av seg alle de styggeste ordene og strofene en kan tenke seg. Men det var jeg liksom vant med. Det var da han helt rolig og oppriktig sa at øynene mine var de vakreste i verden når jeg gråt, at jeg ble ordentlig redd. Sånn, kald, kvalm .... Jeg leste en bok som heter "Menn som hater kvinner, og kvinner som elsker dem". Der skulle jeg ta for meg 26 punkter/påstander som kjennetegner en misogynist. Dersom jeg kunne svare ja på 6 eller mer, var jeg sammen med en misogynist/psykopat +++. Jeg svarte ja på 24, lukket boken, og ringte og sa jeg forlot ham. Den boken er et tips, kanskje spesielt til deg over her som er gift med et slikt menneske nå. Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann, som også er far til våre to barn. Jeg lærte mye i den boka, selv om livserfaring, barndom og miljø har hatt stor betydning i min mestring av å lese mennesker i dag. Veldig leit å se at det er så mange bare her inne, som har opplevd eller opplever slike menn. Huff... :'( Hva er en misogynist? Samme som psykopat? Anonymous poster hash: c61aa...08b
*SommerFrisk* Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #23 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg var sammen med en veldig lite snill mann før. Kontrollfreak og veldig psykisk stygg. En av alle gangene han fikk meg til å knekke sammen i gråt, så tok han tak i ansiktet mitt, kikket på meg dypt og inderlig, og sa: "Du har verdens vakreste øyne når du gråter!" Jeg glemmer det aldri. Jeg følte meg så naken og så mishandlet. Var dette et forsøk på kompliment, eller hva var det? Jeg skjønner det fortsatt ikke.... Hva er det verste en du var/er glad i har sagt til deg? Nei, det er psykopatoppførsel. Anonymous poster hash: 2a7f3...f12 Ja, jeg vet jo at han var/er det. Men det var liksom etter at han hadde klikka, hadde sagt ufattelig mye, som om at dersom jeg var gravid så skulle han sparke meg ned trappa og fortelle alle at jeg falt. At han skulle slå meg så hardt i magen at jeg blødde alle veier etterpå. Han lirte også av seg alle de styggeste ordene og strofene en kan tenke seg. Men det var jeg liksom vant med. Det var da han helt rolig og oppriktig sa at øynene mine var de vakreste i verden når jeg gråt, at jeg ble ordentlig redd. Sånn, kald, kvalm .... Jeg leste en bok som heter "Menn som hater kvinner, og kvinner som elsker dem". Der skulle jeg ta for meg 26 punkter/påstander som kjennetegner en misogynist. Dersom jeg kunne svare ja på 6 eller mer, var jeg sammen med en misogynist/psykopat +++. Jeg svarte ja på 24, lukket boken, og ringte og sa jeg forlot ham. Den boken er et tips, kanskje spesielt til deg over her som er gift med et slikt menneske nå. Jeg har heldigvis verdens mest fantastiske mann, som også er far til våre to barn. Jeg lærte mye i den boka, selv om livserfaring, barndom og miljø har hatt stor betydning i min mestring av å lese mennesker i dag. Veldig leit å se at det er så mange bare her inne, som har opplevd eller opplever slike menn. Huff... :'( Hva er en misogynist? Samme som psykopat? Anonymous poster hash: c61aa...08b Ja, en psykopat, men som av all natur; ikke liker kvinner.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #24 Skrevet 5. oktober 2013 Min mann har aldri sagt noe stygt til meg, min x derimot var veldig nedlatende mot meg og kunne kritisere meg foran andre. Det gikk mange år før jeg skjønte at dette ikke var bra og jeg flyttet. Anonymous poster hash: 0f9ac...905
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #25 Skrevet 5. oktober 2013 "Jeg skulle gått fra deg for lengst. Hadde jeg visst du ble gravid hadde jeg ALDRI hatt sex med deg" Dette lirte eksen min ut av seg da han nettopp hadde gjort det slutt og jeg sto der gravid med vårt tredje barn. Jeg har aldri slått til ham før...før da... Anonymous poster hash: 5ab95...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå