Gå til innhold

Hvilken vinterdress, jente 1 1/2 år???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å kjøpe vinterdress, noen anbefalinger?

Anonymous poster hash: dae5d...d61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima er best!

Anonymous poster hash: 1523c...4dc

Skrevet

Reima er fin på den måten at dressen er litt posete, slik at du lett får stappet flere lag under. Mange dresser er smal og lang og dermed litt "trang". Med andre ord god passform :)

Anonymous poster hash: 6e6d8...fe8
Skrevet

Vi er godt fornøyd med reima både til 1-åringen og til 4-åringen :)

Skrevet

slenger meg på å sier reima jeg og.

Anonymous poster hash: 701ae...75c
Skrevet

Reima er fin på den måten at dressen er litt posete, slik at du lett får stappet flere lag under. Mange dresser er smal og lang og dermed litt "trang". Med andre ord god passform :)

Anonymous poster hash: 6e6d8...fe8

Det kommer også an på barnet. Min jente var veldig tynn, og da hun var så liten, så svømte hun i reima og andre posete dresser. Vi måtte ha noe som kunne strammes i livet. Hadde Polarn o Pyret da og var veldig fornøyd med den, men har også vært fornøyd med de andre merkene vi har hatt senere.

Anonymous poster hash: af112...00e

Skrevet

Reflex sin var vi stor fornøyd med i fjor til vår 1 åring :) myk og god passform.

Skrevet

Min erfaring er at Reima har de letteste dressene og for et så lite barn er det en stor fordel med en lett dress som har god passform.

Ville uten tvil valgt Reima og du kan fint finne en brukt dress. Så små barn lager sjelden slitasje på dressene.

Anonymous poster hash: 865a0...673
Skrevet

Vi hadde name it til gutten vår i fjor da han var rundt halvannet år, veldig myk dress pluss at den ikke kosta skjorta. Trenger jo ikke dyr og slitesterk dress til så små barn...

Anonymous poster hash: 4e93c...e89
Skrevet

Reflex. God kvalitet og billig :) Jeg var i tillegg heldig og fikk tak i en brukt, som serr ny ut, til kun 250,- :D Reima synes jeg er aaaaaltfor dyr til en på den alderen, de bruker dnen så kort tid og sliter den ikke ut........

Anonymous poster hash: 39b37...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...