Gå til innhold

Normalt at babyens hjerteytme synker på slutten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den var på rundt 160 i uke 12-18. Så 145-150 fra uke 18-30. Etter det har den ligget på 135. Men på siste kontroll var den 120. Er det normalt på slutten? Er i uke 38...

Anonymous poster hash: 13e56...3fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på om det er normalt, tror ikke det skjedde her. Den sank muligen litt men ikke så langt ned som 120. Men sa ikke helsesøster noe om det? Sa hun at det var normalt når du sjekket det? Eller sjekket du det på sykehuset? Synes du har fått dårlig informasjon her...

Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på om det er normalt, tror ikke det skjedde her. Den sank muligen litt men ikke så langt ned som 120. Men sa ikke helsesøster noe om det? Sa hun at det var normalt når du sjekket det? Eller sjekket du det på sykehuset? Synes du har fått dårlig informasjon her...

Føler hun overlot ansvaret til meg! :( Nå føler jeg meg utrygg på om babyen har det bra... Hun sa bare om jeg følte meg utrygg eller om babyen ble roligere så måtte jeg kontakte føden for en ctg. Forklarte henne at jeg synes babyen har blitt roligere inni magen men da sa hun at det er normalt på slutten. Hun virker ambivalent og føler hun gir kontrabeskjeder hele tiden... :/

Skrevet

Syns og 120 virker lavt selv..., Og det virket som at hun først ble litt betenkt, men så sa hun at alt mellom 120-160 var normalt...

Hi

Skrevet

Om jeg husker riktig så har dette med at babyen ikke har så god plass lenger, derfor får den ikke rørt så mye på seg. Og jo mer rolig babyen er dess lavere puls.. Eller noe sånt?

Anonymous poster hash: c50e6...45f

Skrevet

Om jeg husker riktig så har dette med at babyen ikke har så god plass lenger, derfor får den ikke rørt så mye på seg. Og jo mer rolig babyen er dess lavere puls.. Eller noe sånt?Anonymous poster hash: c50e6...45f

Ja det er nok riktig. Jordmor prikket litt i babyen og da økte hjerterytmen til ca 140 en liten stund før den igjen gikk ned til 120.

Skrevet

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...