Sikkertforgammel Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Har bestilt vogn via en nettbutikk og fikk mandag beskjed på mail om at pakken nå var overlevert transportør. Fikk et kollinummer til å følge pakken. Transporttid 1-5 dager sto det og (alt etter hvor man bor i landet) Det sto også at det kunne ta opptil 2 dager før pakken ble registrert gjennom sporingen. Sjekket første gang onsdag kveld. Nå et det 5 dager siden den var sendt, og ingen pakke er kommet og sporingsnummeret finnes fortsatt ikke registrert hos posten. Skrev mail til nettbutikken (torsdag) at sporingen ikke "virker". Fikk et autogenerert svar at det kunne ta opptil et døgn før jeg fikk svar på mail. Men de har kun "kontortid" fra mandag til torsdag... Noen som har opplevd det samme?? At pakken ikke kan spores?
Sikkertforgammel Skrevet 5. oktober 2013 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2013 Prøver med et lite hopp. Kanskje noen vet?
Sikkertforgammel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2013 Fortsatt kan den ikke spores, og fortsatt ingen svar på mail fra butikken og ingen pakke! :S Andre som har opplevd dette med dette firmaet?
beibilykke Skrevet 7. oktober 2013 #4 Skrevet 7. oktober 2013 Så irriterenda a!! Jeg fikk vogn fra mimmis for tre uker siden. Når det endelig ble sendt vare så stod det på nettsiden min at pakken var levert fra terminal kl og dato. Sånn stod det i 2 dager. Så plutselig stod det bergen terminal så fikk jeg hentelapp via sms samme dag som den kom til bergen Men jeg prøvde å få kontakt med dem fordi jeg syns det tok for lang tid fra bestilling til varen var pakket fra lager. Fikk samme autosvar og så etter mange mange dager fikk jeg svar. Virker som de har dårlig kontroll og rutiner mht mail og tlf henvendelser! Tror ikke jeg bestiller flere varer fra mimmis. Håper vognen din kommer til slutt!!!
Sikkertforgammel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. oktober 2013 Bestilte 22.09. Jeg fikk mail forrige mandag at nå var varene mine pakket og overlevert transportør. Synes det tar lang tid i posten ja... Får bare beskjed når jeg trykker sporingsnr at det er feil; kan ikke finne i systemet osv... Får prøve å ringe dem... Jeg blir nok heller ikke å bestille mer derfra tror jeg. Da må de skjerpe kundebehandlingen sin KRAFTIG!
Sikkertforgammel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2013 Prøvd å ringe ? Nei fordi det står dette på nettsida deres: Velkommen! Driftsstatus: Nettbutikken og vårt nye lager er i ordinær drift og leveranser er i rute. Bestiller du noe i dag, kan du forvente at vi sender din ordre samme dag eller dagen etter! Kundeservice har stengt til og med 11. oktober grunnet høstferie. Epost besvares innimellom. Butikken åpner 12. oktober i Storgata 7!
Sikkertforgammel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. oktober 2013 Så håper de svarer på mail hvertfall......
prekæs Skrevet 7. oktober 2013 #9 Skrevet 7. oktober 2013 Forsøk å spore hos "mypack". Er ikke sikkert pakken er sendt med posten i det hele tatt. Bare ett tips:)
Sikkertforgammel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2013 Forsøk å spore hos "mypack". Er ikke sikkert pakken er sendt med posten i det hele tatt. Bare ett tips:) Har forsøkt hos alle firma her: http://www.pakkesporing.no/ Ingen treff! :/
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2013 #11 Skrevet 7. oktober 2013 Er enig i at kundebehandlingen der er elendig! Og de burde absolutt ha flere til å ta telefonen. Har inntrykk av at det kun er denne ene mannen som gjør det og telefonen stenger de tydeligvis hver gang det er noen form for ferie. Jeg sendte flere Mail til dem uten å få svar og telefonen var stengt pga ferie. Etter lang tid fikk jeg svar på Mail om at varene skulle sendes i løpet av de neste dagene. Da hadde jeg ventet en måned. Varene ble ikke sendt og etter ytterligere to uker fikk jeg tak i dem på telefon. Først da ble varene sendt samme dag. Men nei, jeg kunne heller ikke spore pakken. De har bra utvalg og bra priser, men det hjelper lite når man må mase og etterlyse varer og når det er såpass vanskelig å få tak i dem. Anonymous poster hash: 7689f...aea
Sikkertforgammel Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #12 Skrevet 7. oktober 2013 Er enig i at kundebehandlingen der er elendig! Og de burde absolutt ha flere til å ta telefonen. Har inntrykk av at det kun er denne ene mannen som gjør det og telefonen stenger de tydeligvis hver gang det er noen form for ferie. Jeg sendte flere Mail til dem uten å få svar og telefonen var stengt pga ferie. Etter lang tid fikk jeg svar på Mail om at varene skulle sendes i løpet av de neste dagene. Da hadde jeg ventet en måned. Varene ble ikke sendt og etter ytterligere to uker fikk jeg tak i dem på telefon. Først da ble varene sendt samme dag. Men nei, jeg kunne heller ikke spore pakken. De har bra utvalg og bra priser, men det hjelper lite når man må mase og etterlyse varer og når det er såpass vanskelig å få tak i dem.Anonymous poster hash: 7689f...aea Veldig enig! Synd det er sånn. Hadde jeg visst dette hadde jeg nok ikke bestilt derfra. Har termin snart så håper jeg får tingene i tide... Blir ikke positiv karakter til dem fra meg hvertfall...
Alna Skrevet 21. oktober 2013 #13 Skrevet 21. oktober 2013 Bare å glemme å handle fra mimmis-min første bestilligen ble sendt til feil postkontoret(kjøpte barnevogna)så måtte kjøre for å hante,andre bestillingen ble sent etter 10 dager ,og nå kjøpt 19 dager siden(varer fra lagre!)og pakken er forsatt ikke sendt....
Sikkertforgammel Skrevet 23. oktober 2013 Forfatter #14 Skrevet 23. oktober 2013 Min barnevogn sto enda i Polen på fredag! :s Det er der de har lageret sitt! Den ble sendt derfra lørdag. Skal ha den til helga, iflg nettbutikken. Vil se det før jeg tror det! Det er en mnd siden jeg bestilte vogna! Og den var på lager sa de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå