Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 Noen her som har bakovervendt livmor som ikke har gått mye over termin? Har fått høre at modningen skjer tregere hos oss? Iom at hodet ikke får trykket på rett plass? Det sies vel at livmorhalsen "retter seg ut" men skjer ikke det av modningen? Gikk 13 dg over sist. Lurer nå på om det er pga dette... Og om det samme vil skje igjen. Anonymous poster hash: caf1c...29c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Ingen? Anonymous poster hash: caf1c...29c
Plutselig_gravid Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Kanskje det er noe i det. Jeg har veldig bakovervendt livmor. Gynekologiske undersøkelser er visst en utfordring for gynekologene Alle mine 4 har kommet godt på overtid (3, 2, 1 og 1 uke over tiden). Alle gangene har jeg trengt litt hjelp for å komme i fødsel.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Kanskje det er noe i det. Jeg har veldig bakovervendt livmor. Gynekologiske undersøkelser er visst en utfordring for gynekologene Alle mine 4 har kommet godt på overtid (3, 2, 1 og 1 uke over tiden). Alle gangene har jeg trengt litt hjelp for å komme i fødsel. Ikke akkurat et oppløftende svar... Uusj... Er redd for det skal skje igjen! Damn you, tilted cervix!!! Anonymous poster hash: caf1c...29c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har visst også veldig bakovervendt livmor. Tre barn: 1 - dagen før termin, kjapp fødsel 2 - dagen etter termin, lang fødsel 3 - 7 dager før termin, styrtfødsel Håper det gir håp Anonymous poster hash: c2aaa...cb5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har bakovervendt livmor og fire barn. Ingen er født over termindato. Anonymous poster hash: 8025d...c4d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Bakovervendt livmor her, også. To barn, begge født to 13 dager over termin. Anonymous poster hash: 97dc9...74b
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #9 Skrevet 5. oktober 2013 Ikke bakovervendt livMOR, men livmorHALS. Anonymous poster hash: caf1c...29c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #10 Skrevet 5. oktober 2013 Var det jeg mente, skreiv feil. Sorry! Hi Anonymous poster hash: caf1c...29c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå