Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #1 Skrevet 5. oktober 2013 ? Anonymous poster hash: 57cac...be6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Ingen som har prøvd? Anonymous poster hash: 57cac...be6
Musemorbr / Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Vi fikk en voksipose som var vasket på vanlig 30graders vask. Den var i alle fall ødelagt. Vet ikke om ullprogram er noe bedre.
Vilruge Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har vasket vår i maskin et par ganger med mild mild såpe i maskin. Husker ikke om vi har brukt ullprogram eller et annet skånsomt program da. Har også tromlet den, men da med kald luft og tennisballer i tørketrommelen så ikke fyllet klumper seg. Kan ikke se at den har tatt skade av det (har Voksi Urban). Hva står på vaskeanvisningen??
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Står at rens anbefales på posen, men var inne på voksisiden nå og der står det at den kan vaskes på ullprogram med lite sentrifuge og ikke tørketrommel, så da prøver jeg HI Anonymous poster hash: 57cac...be6
Caprica Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Kommer vel an på hva slags voksipose det er. Jeg har en gammel voksi classic med vinterdyne inni som jeg vasker på 40 grader. Har også en Voksi Urban og der mener jeg å huske at underdelen ikke skal vaskes (ull). Overdelen som har dun i seg Jan vaskes.
*Smiley* Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har vasket voksi classic på ullprogram flere ganger.Har gått fint
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #8 Skrevet 5. oktober 2013 Det er voksiclassic ja og det gikk bra å vaske den på ullprogram HI Anonymous poster hash: 57cac...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå