Gå til innhold

Ville dere slått sammen bad og toalett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å pusse opp badet på sikt og lurer på om dere ville slått sammen bad og toalett. Badet er lite. Hadde vært supert med større bad, men har to barn så ser frem for meg hvordan det blir visst en er på badet og en må på do. Noen som har råd og tips som har et bad med toalett.

Anonymous poster hash: ee326...d5b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gjort det!

Anonymous poster hash: c4d48...321

Skrevet

Er badet lite fra før, hadde jeg gjort det :)

Lykke til med valget ditt/deres :)

Anonymous poster hash: 0174b...324
Skrevet

Heller to små rom enn ett stort hvor man må stå i kø for å komme inn:)

Skrevet

Foretrekker å ha sammenslått bad og toalett. 

Anonymous poster hash: 8cd16...f3f
Skrevet

Jeg liker best sammenslått. Delt opp virker så håpløst gammeldags.

Anonymous poster hash: 61e78...ec4
Skrevet

LIker bedre å ha et stort enn to små.

Anonymous poster hash: ec300...5bb
Skrevet

Hmm,stort bad er veldig greit, men med to barn og ikke noe ekstra toalett (dere har ikke mulighet for å lage et ekstra?) ville jeg nok tenkt meg om en ekstra gang ja. Tror egentlig at fordelene ved at do og bad er atskilt mer enn oppveier ulempene ved å ha et lite bad. Barna blir jo større etterhvert, og da følger vel gjerne relativt stor tidsbruk på badet?

Anonymous poster hash: 6ab41...aaf
Skrevet

Synes det er greit å kunne gå på do før dusj.

Om det er einaste doen i bustaden kjem de nok til å tilpasse tida de brukar på badet, slik at resten av familien kan få tilgang til do før det har gått vinter og vår. Pynting kan ein ta på soverommet. Så eit kjempeproblem blir det nok ikkje.

Skrevet

Vi har delt på det ene badet og sammen på det andre. Jeg foretrekker helt klart delt :-)

Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg å ha toalett inne på badet, men med to jenter i hus ser jeg at det ville være veldig upraktisk.

Uansett hva noen har lyst til å tro vil tenåringsjenter låse seg inne på badet LENGE og det er ikke kjekt om en av de andre i familien må på do.

Anonymous poster hash: 59d12...322

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...