Gå til innhold

Noen jenter som snuser her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva og hvor mye snuser dere iløpet av en dag? Har erstattet røyken med snus. Foreløpig kun prøvd Mocca mint og lakris. Finnes det noen andre minisnus med mint som ikke er riktig så sterk? Liker mint, men den ble veldig dominerende. Lakris var god da :)

Anonymous poster hash: eba25...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyket før, nå snuser jeg. Går en del om dagen, men jeg har de ikke så lenge i. Jeg snuset mocca, men nå går det i skruf fresh white. Liker den.

Anonymous poster hash: 053b6...d52
Skrevet

Jeg røyket også før men gått over til snus(Driver med nedtrapping til å slutte pga vi prøver å bli gravide). Her går det i skruf white portion, men jeg vet at catch har en med lakris og en med eucalyptus som jeg har prøvd et par ganger, dee er god i ny og ne, men ikke hver dag syntes jeg. 

Skrevet (endret)

En boks har jeg i ca 3 dager noen ganger 4.

Forresten de er ikke minisnus, de er vanlige, har ikke hørt om noen andre minisnus enn mocca, mulig de har i sverige om du bor i nærheten av grensa.

Endret av Miss Mamma
Skrevet

Skruf xtra stark white <3<3<3

Anonymous poster hash: 56be5...74c

Skrevet

General white her :)

Går en halv boks, en kvart mandag-fredag. Snuser en i pausen på jobb.

Skrevet

Catch sweet mint er vel minisnus, selv om de er litt større enn mocca'en. 

Selv snuser jeg Skruf slim fresh white, og kun den. Bruker en boks fordelt på to dager i snitt, men når jeg er mye i ro (skolearbeid, f.eks) sitter jeg nesten med snus i konstant - mens når jeg beveger meg mer kan jeg bruke 6-7 snus pr. dag. 

Anonymous poster hash: d0b45...37a
Skrevet

Onico.. Smaker dritt og fysj å æsj, men holder på å slutte.. Dette urtefaenskapet.. Ja, jeg er inne i en amper uke med abstinenser!:P

Før brukte jeg skruf original white..

Anonymous poster hash: 5a267...49b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...